باشگاه الوصل با طرح شکایتی به کمیته انضباطی، مدعی شده که اتحاد کلباء از یک بازیکن غیرمجاز استفاده کرده است.

ادعای الوصل: یک بازیکن غیرمجاز در تیم مجیدی!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، حواشی دیدار 2 روز پیش الوصل و اتحاد کلباء تمامی ندارد. این بازی در نهایت با تساوی 2 – 2 به پایان رسید و تیم مجیدی موفق شد میزبان قدرتمند خود را متوقف کند. در پایان این مسابقه، مدیران کلباء با طرح شکایتی از تیم رقیب، مدعی شدند که این تیم به شکل غیرقانونی از بازیکنی به نام توماس چانکلای هافبک 23 ساله و آرژانتینی استفاده کرده است.

مدیران کلباء اعتقاد دارند که این بازیکن به صورت غیرمجاز به الوصل پیوسته و حضور وی در ترکیب تیم غیرمجاز است. موضوعی که پیش از این و چند هفته قبل نیز از سوی تیم البطائح مطرح شده بود اما شکایت آنها از توماس چانکلای به این دلیل که پس از مهلت مقرر به ثبت رسیده بود، رد شد.

حالا و در اقدامی مشابه، تیم الوصل نیز نسبت به حضور یک بازیکن در ترکیب تیم مجیدی معترض است. روزنامه البیان در این خصوص نوشته است: کمیته انضباطی در جلسه دیروز خود در مقر فدراسیون فوتبال به ریاست مشاور سعید الحوطی، در جریان شکایت باشگاه الوصل از محمد عبدالرحمن ابراهیم بازیکن باشگاه اتحاد کلباء قرار گرفت. کمیته انضباطی تصمیم گرفت شکایت را برای پاسخگویی به بازیکن ارجاع دهد و او را برای شنیدن اظهاراتش به این کمیته احضار کرد.

البیان همچنین درباره شکایت متقابل تیم مجیدی نیز نوشته است: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت باشگاه اتحاد کلباء از توماس چانکلای بازیکن الوصل را برای پاسخگویی به باشگاه الوصل ارجاع داد.