اعتراض لئوناردو، مدیر پاری سن ژرمن، و مارکو وراتی به داوری دیدار با نانت ممکن است برای آنها گران تمام شود.

محرومیت احتمالی در انتظار ستاره و مدیر PSG
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن این هفته در چارچوب رقابت‌های لیگ فرانسه به مصاف نانت رفت و با نتیجه 1-3 برابر این تیم شکست خورد.

این شکست به هیچ وجه به مذاق بازیکنان و مدیران پی اس جی خوش نیامد و همین موضوع باعث شد که آنها به صورت جدی به داوری این بازی اعتراض کنند. 

لئوناردو و وراتی جز کسانی بودند که پس از سوت پایان بازی برای صحبت با خبرنگاران و رسانه‌ها در میکسد زون ورزشگاه حاضر شدند و اعتراضشان نسبت به قضاوت بازی برابر نانت را ابراز کردند. 

لئوناردو پس از بازی مدعی شده بود که داور این بازی باید کارت زرد دوم را در صحنه خطای پنالتی روی کیلیان امباپه به آپیا نشان داده و او را از زمین اخراج می‌کرد. 

حالا روزنامه فرانسوی اکیپ مدعی شده که اظهارات این دو نفر از چشم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این کشور دور نمانده و آنها در حال بررسی صحبت‌ها و اعتراضات مطرح شده از سوی وراتی و لئوناردو هستند تا در صورت لزوم محرومیتی را برای آنها در نظر بگیرند. 

این روزنامه باور دارد که با توجه به سخت‌گیری کمیته انضباطی فرانسه در برخورد با اعتراض‌های صورت گرفته نسبت به عملکرد داوران، احتمال این که محرومیتی برای این دو نفر در نظر گرفته شود کم نیست و شاید مائوریسیو پوچتینو در دیدارهای پیش رو امکان استفاده از وراتی را در ترکیب تیمش نداشته باشد.