احسان علوان زاده بازیکن استقلال ملاثانی معتقد است این تیم برای حفظ رکورد و صعود به لیگ برتر به حمایت مسئولان استان نیاز دارد.

وینگر سابق پرسپولیس و درخواست حمایت از استقلال
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، احسان علوان‌زاده وینگر سابق پرسپولیس و فجرسپاسی شیراز در فصل جدید لیگ آزادگان در استقلال ملاثانی و زیر نظر ابراهیم اشکش توپ می‌زند. این بازیکن امروز در گفت‌وگویی با خبرنگار ما درباره تساوی بدون گل استقلال در دیدار روز گذشته برابر شهرداری همدان گفت: شهرداری تیم خوبی بود و بازی هم در همدان برگزار می‌شد اما با این حال ما موقعیت‌هایی داشتیم و می‌توانستیم گل بزنیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

علوان‌زاده در خصوص رکورد سی هفته شکست‌ناپذیری استقلال ملاثانی در لیگ آزادگان گفت: تیم ما ده هفته در مسابقات این فصل و بیست هفته در مسابقات فصل قبل شکست نخورده و ما حتی در پیش فصل هم شش بازی دوستانه انجام دادیم و شکست نخوردیم. تیم پرتلاشی داریم و تنها مشکل این است که با وجود مشکلات مالی زیاد، حمایتی از سمت مسئولان از ما صورت نمی‌گیرد.

او ادامه داد: قطعا هدف امسال ما، صعود به لیگ برتر است باید حمایت بیشتری از این تیم صورت بگیرد تا بتوانیم رکوردهای بیشتری ثبت کنیم و به هدف‌مان هم برسیم. قطعا با دست خالی نمی‌توان به لیگ برتر صعود کرد و باید حمایت مالی هم وجود داشته باشد تا انگیزه و امکانات لازم شکل بگیرد‌.

علوان‌زاده که اولین فصل خود را در استقلال ملاثانی سپری می‌کند، در خصوص شرایط این تیم و کار کردن به ابراهیم اشکش گفت: استقلال ملاثانی تیم استان خودم است و شرایطی ایجاد شد که به این تیم آمدم؛ در حال حاضر ما یک تیم بومی هستیم که با سختی‌های زیادی می‌جنگیم و آقای اشکش هم یک سرمربی سختکوش و پرتلاش است و همیشه هم در بحث‌های فنی و هم سایر موارد مبارزه می‌کند. من از شرایط تیم راضی هستم و باز هم تاکید می‌کنم تنها مشکل ما عدم حمایت مسئولان است؛ امیدوارم این اتفاق هم شکل بگیرد تا انگیزه در بازیکنان ما کم نشود و بتوانیم با روحیه بالا ادامه بدهیم.

بازیکن استقلال ملاثانی درباره امکانات این تیم نیز بیان کرد: ملاثانی شهرستان بزرگی نیست و از لحاظ امکاناتی هم زیرساخت‌های لازم را نداشته است و در حال حاضر به مرور زمان و با گذشت سال‌ها، پیشرفت می‌کند اما باید در نظر بگیریم جایی که پول نباشد، امکانات کافی هم وجود ندارد. ما هنوز نتوانسته‌ایم ورزشگاه خودمان را تکمیل کنیم تا در آن بازی کنیم اما امیدوارم همه چیز درست شود و مسئولان به مردم ملاثانی نگاه بیشتری داشته باشند چون این شهر واقعا مظلوم است.

او درباره دیدار هفته آینده استقلال ملاثانی برابر فجر صدرنشین گفت: بازی خیلی سختی داریم اما برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، بازی سخت و آسان تفاوتی ندارد و باید همه مسابقات را ببرد؛ ما برای برد وارد زمین می‌شویم تا با سه امتیاز این بازی به صدر جدول صعود کنیم.

علوان‌زاده در پایان گفت: از مسئولان استان و شهر خواهش می‌کنم که نگاه بیشتری به تیم، کادرفنی و مدیریت ما داشته باشند تا بتوانیم در کنار هم، موفقیت‌های بیشتری به دست بیاوریم و باعث خوشحالی مردم ملاثانی شویم.