دو سال پیش شاگردان فرزاد حسین خانی در مس نوین کرمان با سه گل مقابل پرسپولیس شکست خوردند.

سرمربی مس و یک کینه کهنه از پرسپولیس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، فرزاد حسین خانی هرچند برای اولین بار با هدایت مس کرمان در لیگ برتر برابر پرسپولیس قرار می‌گیرد اما او تجربه این بازی را به عنوان سرمربی دارد و پیش از این با تیم مس نوین در کرمان برابر پرسپولیس در جام حذفی قرار گرفته بود.

این بازی در اسفند سال ۹۹ در کرمان برگزار شد و فرزاد حسین خانی در اولین تجربه سرمربیگری خود با تیم لیگ دویی خود برابر پرسپولیس یحیی گل محمدی قرار گرفت.

خیلی تصور می کردند حسین خانی در این بازی با یک فوتبال بسته و تدافعی برابر پرسپولیس قرار بگیرد اما ترکیب مس نوین در این بازی یک سورپرایز ویژه برای همه بود چراکه هیچ شباهتی به یک تیم تدافعی و بسته نداشت.

مس نوین در آن بازی ۵ بازیکن ترکیب ثابت امروز مس کرمان را در ترکیب داشت و اتفاقا در ۲۰ دقیقه اول بازی دو موقعیت خوب گلزنی هم خلق کرد اما در ادامه همین بازی جسورانه منجر به شکست ۳بر۰ مس نوین شد اما حسین خانی و مس نوین با وجود این شکست به اهداف خود از آن مسابقه دست یافتند.

درست بعد از این بازی بود که آمار گل زده مس نوین در ادامه رقابت های لیگ دو افزایش چشمگیری یافت و به نوعی ترس بازیکنان جوان این تیم برای حمله ریخت و البته با وجود نتیجه بازی فوتبال جسورانه تیم حسین خانی در کرمان به شدت مورد تمجید قرار گرفت.

هرچند اهداف فرزاد حسین خانی در بازی امروز برابر پرسپولیس با اهداف او در آن بازی حذفی متفاوت است اما حسین خانی در اولین تقابل لیگ برتری خود برابر پرسپولیس نیز به شدت مترصد سورپرایز کردن حریف نامدار است.