در شب برتری پرسپولیس مقابل مس کرمان، دو صحنه مشکوک به پنالتی، دو برخورد سروش رفیعی با بازیکن حریف و یک آفساید مشکوک، قضاوت گروه داوری بازی را تحت تاثیر قرار داد.

جنجالی و تاثیرگذار: کارشناسی پنج صحنه بازی پرسپولیس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، قضاوت دیدار پرسپولیس و مس کرمان در هفته یازدهم لیگ برتر در شرایطی به عباس راکی سپرده شد که علاوه بر حساسیت مسابقه، پنج پرسپولیسی نیز در صورت دریافت کارت زرد در این دیدار، از همراهی سرخپوشان در دربی محروم می‌شدند و همین مسئله کار را برای داور مسابقه سخت‌تر می‌کرد.

با این حال در شرایطی که نیمه اول تا ثانیه‌های پایانی، بدون اعتراضی از سوی دو تیم پیش رفت، تکل سروش رفیعی روی پای حسن مرادی‌فر، باعث اعتراض کرمانی‌ها شد و آنها معتقد بودند هافبک پرسپولیس باید با کارت زرد جریمه می‌شد.

اما نیمه دوم این مسابقه با چهار صحنه مشکوک همراه بود؛ در ابتدا در دقیقه ۴۸ آفساید مهدی ترابی توسط کمک داور اعلام شد که خود این بازیکن اعتقاد داشت در آفساید قرار نداشته است. در ادامه در دقیقه ۵۱ شیخ دیاباته پس از برخورد با محمد ستاری در محوطه جریمه روی زمین افتاد که داور اعتقادی به خطا نداشت و تنها ۱۵ دقیقه بعد، مجددا مهاجم پرسپولیس در برخورد با جلال عبدی سرنگون شد تا دومین صحنه مشکوک به پنالتی شکل بگیرد.

جنجالی‌ترین صحنه مسابقه هم پس از تکل سروش رفیعی روی پای محمد ستاری در دقیقه ۶۸ رخ داد که اعتراض شدید مسی‌ها را به همراه داشت و آنها در گفت‌وگو با راکی، به او می‌گفتند دلیل جریمه کردن رفیعی با کارت زرد، محرومیت او از دربی است.

این چهار صحنه مورد نقد و بررسی کارشناسان‌ داوری قرار گرفته‌اند: