سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در اجتماع عظیم تشییع‌کنندگان شهدای تروریستی حرم شاهچراغ با بیان این‌که «امروز مردم ایران و شیراز به‌خوبی رهبر معظم انقلاب ‌را در‌ بر گرفته‌اند» تأکید کرد: ‌رهبر انقلاب ‌در قلب جهاد ا‌یستاده‌اند و مردم ایران امام خامنه‌ای را در برا‌بر انواع دشمنی‌ها تنها نگذاشته‌اند و امام‌شان را صیانت می‌کنند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

وی ابراز کرد: من به‌عنوان سرباز کوچک و فدایی و نوکر شما دستان‌تان را می‌بوسم‌، خاک کف ‌پای‌تان را می‌بوسم و آن را برای تبرک به صورتم می‌کشم. شما همیشه عزت ولایت و زینت‌بخش‌ اسلام هستید و‌ امروز چشم دشمن را کور و وادار کردید شعله‌های آتشش خاموش شود. او خفقان گرفت تا فریادهای پرشکوه شما را شنید.فرمانده‌کل سپاه با توجه به دوران هشت‌ساله دفاع‌مقدس خاطرنشان کرد: وقتی مردم ایران به میدان جنگ رفتند و جوانان‌مان استوار سینه ستبر کردند تا حتی تیرها به خاک این مملکت اصابت نکند شکست دیگری به آمریکا تحمیل شد‌ و بازهم ثابت شد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. سرلشکر سلامی با بیان این‌که وقتی آمریکا ملت ایران را ‌تحریم کرد و دارو نداد و اجازه صادرات و واردات نداد مردم در میدان پاسخش را دادند، ادامه داد: ‌پهپاد آنها را زدیم و آنها بی‌عمل ماندند ‌و دوباره ثابت شد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. 

وقتی قهرمان مبارزه با ترو‌ریسم سردار ‌شهید حاج‌قاسم سلیمانی را ناجوانمردانه در عراق شهید کردند، پایگاه آ‌مریکایی را هدف قرار دادیم و نتوانستند پا‌سخ دهند و باز ثابت شد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. وی خطاب به جوانان گفت: به جوانان این سرزمین و اندک‌جوانانی که گول عملیات رسانه‌ای دشمن را خورده‌اند می‌گویم که ‌می‌دانید که آرزوی آمریکا برای شما ‌چیست؟ آنها اعلام کردند «نمی‌توانیم ایران را شکست دهیم مگر با جوانانش»؛ آنها می‌گویند «بر ایران و آرمان اسلامی و آرزو‌های بزرگ این کشور‌ نمی‌توانیم غلبه کنیم مگر این‌که ‌بر جوانان غلبه کنیم» و رویای آمریکا ‌این است که جوانان‌مان فقط کشته شوند و فرقی برای‌شان نمی‌کند که چه‌کسی کشته شود؛ جوان انقلابی یا ‌جوان اغتشاشگر؛ ‌می‌خواهند ‌جوانان ما را مرده ببینند، به‌دنبال تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس هستند، پس بدانید آنها خواب خوبی برای شما ندیده‌اند. وی با توصیه‌ به جوانان فریب‌خورده گفت: جوانان فریب‌خورده، بدانید تعدادتان اندک است و این انقلاب ریشه عمیق در خاک دارد. شرافت‌تان و وطن‌تان را نفروشید. مقابل رزمندگان‌تان نباشید. آنهایی که شب و روز سینه خود را آماج حملات می‌کنند و گاهی در اتفاقات در دمای زیر صفر درجه منجمد می‌شوند. یونیفرم و لباس آمریکا را از تن خود بیرون بیاورید.

فرمانده کل سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که روی سخنم با دانشجویان عزیز است تاکید کرد: شما همیشه پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی بوده‌اید، چه شده که عده قلیلی از دانشجویان ما حامی دشمن شده‌اند، به ملت و دانشگاه‌ها برگردید. راه بازگشت باز است. از شما فضیلت اخلاق می‌خواهیم. چطور شده که عده‌ای دانشجو‌نما با رکیک‌ترین الفاظ شعار می‌دهند. مردم ما دیندار‌ند. اگر مشکلاتی در اقتصاد است صبر الهی پیشه کرده و به نظام اعتماد دارند.وی با بیان این‌که ‌پیکر شهدای تروریستی ماهیت جریان فتنه را نشان دادند، تاکید کرد: آنهایی که شعار زن، زندگی و آزادی سر می‌دهند، آیا آزادی برهنگی و زیرپا گذاشتن ارزش‌ها و حرمت‌شکنی است. یا آزادی بی‌بندوباری است. آزادی‌ای که آمریکا به ملت وعده می‌دهد آزادی قمار، شراب و روابط نامشروع است. دشمن می‌خواهد طهارت اخلاقی را از جامعه بگیرد.

فرمانده کل سپاه همچنین تاکید کرد ما به جوانان و عده قلیل می‌گوییم که گول دشمن را نخورید، شرارت را پایان دهید. امروز روز پایان اغتشاشات است دیگر به خیابان نیایید. از جان ملت چه می‌خواهید؛ در این فتنه شوم هیچ خیری نیست. آینده خود را تباه نکنید، سریع از سرزمین تسلط دشمن خارج شوید و به دامان ملت برگردید. آنچه این روزها اتفاق می‌افتد نقشه شوم کاخ‌سفید و رژیم‌صهیونیستی و سایر دشمنان ازجمله آل‌سعود است.

وی خطاب به اغتشاشگران گفت: به آمریکا، انگلیس و رژیم پوسیده سعودی هشدار می‌دهم با همین جوانان به سمت شما خواهیم آمد و شما را رها نخواهیم کرد و انتقام می‌گیریم. آمریکا را از ایران و از منطقه بیرون راندیم و آرزو‌هایش را در این سرزمین دفن خواهیم کرد.

سرلشکر سلامی در پایان با بیان این‌که ما در اینجا پیمان می‌بندیم تا آخرین قطره خون و آخرین نفس برای تحقق آرزوهای زیبای رهبر عزیزمان در صحنه می‌ایستیم و هدف‌هایش را تحقق می‌بخشیم همان‌طور که در گذشته انجام دادیم، اضافه کرد: آرتین عزیز امروز در قلب ما ست.  آرتین عزیزم تو به‌ظاهر کوچکی اما به وسعت کشور و به نام ایران بزرگی. عزیز دلم در قلب تمام ایران جا داری‌. همه ایرانی‌ها پدر و مادر تو و همه کودکان برادر تو هستند. همه خادم توییم، روی مژه‌های چشم‌مان بزرگ خواهی شد و تاریخ باشکوه ملت را برای آیندگان بازگو خواهی کرد.

روزنامه جام جم