مربی آلومینیوم یک هفته پس از اظهارات سرمربی استقلال علیه نمایش اراکی‌ها در ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.

 فاضلی:ساپینتو یک‌بار دیگر بازی را ببیند!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، وحید فاضلی که طی یک دهه اخیر دو مقطع به‌عنوان مربی در نساجی مازندران فعالیت داشته و نخستین تجربه سرمربیگری خود را نیز همراه با این تیم تجربه کرده بود، اکنون در قامت مربی آلومینیوم اراک در کنار سید مهدی رحمتی فعالیت دارد. او در دیدار هفته یازدهم لیگ برتر برابر شاگردان سابق خود در نساجی قرار گرفت که در نهایت فرد خوشحال برابر آنها بود.

فاضلی، در مورد برتری آلومینیوم مقابل نساجی گفت: از بازیکنان با غیرت تیم تشکر می‌کنم که با تمرکز و شجاعت بازی کردند و تمام موارد را مو به مو انجام دادند. در طول ۹۰ دقیقه و وقت‌های اضافه با تمرکز بودند و نشان دادند لیاقت این جایگاه را دارند.

او ادامه داد: مسئله مهم در کنار پیروزی مقابل نساجی، ثبت یک کلین‌شیت دیگر بود. گل نخوردن اهمیت زیادی برای ما داشت تا برنامه‌های بعدی را پس از عدم دریافت گل اجرا کنیم که همین اتفاق هم افتاد.

مربی آلومینیوم اضافه کرد: نساجی تیم بسیار با شخصیتی است که قهرمانی جام حذفی را دارد و در هفته‌های اخیر نتایج خیلی خوبی با برتری مقابل فولاد و گل‌گهر کسب کرده است. آنها نشان دادند تیم و ساختار خوبی دارند و به‌خاطر داشتن چنین تیمی در این فصل، به آنها تبریک می‌گویم، امیدوارم در ادامه راه موفق باشند چراکه مجموعه نساجی از دوستان ما هستند.

فاضلی با بیان اینکه امیدوارم بازیکنان ما در ادامه راه همین‌طور شخصیت خودشان را نشان بدهند، اظهار کرد: باید بتوانیم پله پله و به مرور زمان عملکرد بهتری از دیدار با نساجی داشته باشیم و در انتهای فصل به حق واقعی خودمان برسیم. مسیری سخت و طولانی در پیش داریم که امیدوارم از تیم آلومینیوم حمایت شود. البته نباید توقع بالا برود تا بتوانیم یک نماینده سربلند برای استان مرکزی باشیم و نتایج خوبی بگیریم.

او در واکنش به اظهارات هفته گذشته ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال که گفته بود آلومینیوم دو اتوبوس در ورزشگاه آزادی پارک کرده بود، گفت: ما به این مسائل کاری نداریم ولی همین فصل تیم‌هایی بودند که در اراک اتوبوسی بازی کردند ولی آنها را شکست دادیم. اینکه بخواهیم اذهان عمومی را منحرف کنیم، دلیل بر عدم پیروزی تیم آنها نمی‌شود.

مربی تیم آلومینیوم یادآور شد: استقلال به غیر از دو شوت محمد محبی و مهدی قایدی هیچ موقعیت جدی مقابل ما نداشت و حتی یک‌بار نتوانستند مدافعان ما را دور بزنند و وارد باکس شوند. اینکه عزیزان می‌گویند ما موقعیت داشتیم، موقعیت را چگونه تعریف می‌کنند. بروند و فوتبال را درست ببینند تا اظهار نظر دقیقی انجام بدهند.

فاضلی با اشاره به عملکردی که مقابل استقلال داشتند، عنوان کرد: ما عمق را بستیم، اما استقلال تنوع تاکتیکی نداشت و با یک روش می‌خواست به گل برسد که ما همان روش را بسته بودیم و نگذاشتیم گلزنی کنند. این دلیل نمی‌شود که مدام بخواهند به عملکرد آلومینیوم توهین کنند چراکه ما تیم بزرگی هستیم.  به خاطر تمرکز روی دیدار با نساجی، یک هفته صحبت نکردیم ولی اجازه نمی‌دهیم این صحبت‌ها علیه تیم ما انجام شود.

او ادامه داد: آنها بازی را ببینید تا متوجه شوند چطور کار کردند. اگر منظورشان شوت در چارچوب است که محمدرضا آزادی و تونل هم شوت در چارچوب استقلال داشتند. خواهشا اذهان عمومی را منحرف نکنید و صادقانه با  هواداران تان حرف بزنید. اینکه برنامه‌های گلزنی متنوعی ندارید، دلیل بر بی‌احترامی به تیم حریف نمی‌شود.