تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که به امارات سفر کرده است، امروز در اولین بازی خود در چارچوب جام بین قاره‌ای به مصاف تیم پاراگوئه می‌رود.

ایران - پاراگوئه، اولین بازی در جام بین قاره‌ای
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، این بازی از ساعت 19:30 به وقت تهران آغاز می شود. دیگر حریفان ایران در مرحله گروهی تیم های آمریکا و ژاپن هستند. جام بین قاره‌ای امسال هم همانند گذشته با حضور 8 تیم در دو گروه برگزار می‌شود. ایران قهرمانی در این تورنمنت را در کارنامه دارد و این بار هم یکی از امیدهای قهرمانی در جام بین قاره‌ای به شمار می رود.

مصاف ایران – آمریکا به زعم فیفا یکی از بازی های جالب و دیدنی مرحله گروهی در مسابقات جام بین قاره‌ای سال 2022 خواهد بود. دو تیم برای قرار گرفتن در رده اول و دوم جدول و صعود به مرحله نیمه نهایی بازی ها با هدف پیروزی به میدان می‌آیند. این در حالی است که تیم های ملی فوتبال ایران – آمریکا هم به زودی در جام جهانی 2022 در دوحه با هم دیدار خواهند کرد.

مسلم مسیگر، مصطفی کیانی، محمدمعصومی‌زاده، علی میرشکاری، سیدمهدی میرجلیلی، موحد محمدپور بلترک، سعید پیرامون، محمداحمدزاده، محمدعلی مختاری، امیرحسین اکبری فرتخونی، مهدی شیرمحمدی و حمید بهزاد‌پور بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام بین قاره‌ای در امارات خواهند بود.

برنامه بازی‌های تیم ملی فوتبال ساحلی در جام بین قاره‌ای در امارات از این قرار خواهد بود:

سه شنبه 10 آبان: ایران – پاراگوئه

چهارشنبه 11 آبان: ایران – آمریکا

پنج شنبه 12 آبان: ایران – ژاپن

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دوره قبلی این بازی ها بر سکوی دوم ایستاد. ملی‌پوشان از چند روز قبل وارد دبی شده اند و شب گذشته هم در استادیوم اصلی برگزاری بازی، آخرین تمرین خود را پیش از بازی با پاراگوئه پشت سر گذاشتند. هدایت تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در این دوره از بازی ها بر عهده علی نادری است و در صورت نمایش خوب تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام بین قاره‌ای احتمالا مدت زمان مربیگری او تمدید خواهد شد.