میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، از بازیکنان تیمش خواست که به این روند عدم گلزنی پایان دهند.

درخواست آرتتا از مهاجمان آرسنال: لطفا گل بزنید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس به مصاف ناتینگهام فارست خواهد رفت. 

توپچی‌ها در حال حاضر در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار دارند، چرا که منچسترسیتی موفق شد روز گذشته برابر لسترسیتی پیروز شود اما اگر آنها بتوانند امروز ناتینگهام فارست را شکست دهند، بار دیگر با دو امتیاز اختلاف به صدر جدول بازخواهند گشت. 

آرتتا معتقد است که این تیم اگر می‌خواهد همچنان در صدر بماند باید پیروز شود و با اختلاف بیشتری نیز پیروز شود و مهاجمان این تیم برای رسیدن به این هدف باید به صورت مداوم گلزنی کنند. 

این مربی اسپانیایی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه آرسنال اظهار داشت:« ما نیاز به گلزنی داریم و این گلزنی باید توسط بازیکنانی که در خط حمله داریم صورت بگیرد. ما برای پیروزی در دیدارها و برنده شدن با اختلاف گل بیشتر به تلاش بیشتری از سوی آنها نیاز داریم. روند عدم گلزنی باید پایان یابد تا در شرایطی قرار بگیریم که در دیدارهای بیشتری به پیروزی برسیم.»

او با اشاره به فرصت کم این تیم برای تمرین گفت:« تمرینات بسیار محدود هستند چون برنامه بازی‌ها بسیار فشرده است اما گاهی بخش زیادی از این شرایط روانی است که می‌توان روی آنها کار کرد و درباره آنها بحث کرد.»

آرتتا همچنین درباره تجربه بالای مهاجمان تیمش اضافه کرد:« آنها تجربه و مهارت زیادی دارند و مطمئنا اولین بار نیست که پنج بازی متوالی در طول دوران فوتبال‌شان گل نزده‌اند. این اتفاقی است که برای هر مهاجمی که من می‌شناسم رخ داده است. باید با آن کار آمد چون بخشی از کار است.»

گابریل ژسوس و ادی انکیتا دو بازیکنی هستند که نتوانستند در طول این مدت گلی را برای آرسنال به ثمر برسانند و بازی امروز فرصت خوبی برای شکستن این طلسم است.