آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، ناراحتی‌اش از عملکرد رودریگو بنتانکور را به زبان ایتالیایی ابراز کرد.

خشم کونته از بنتانکور: فحاشی به زبان ایتالیایی!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف منچستریونایتد رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم شکست خورد. 

آنها امیدوار بودند که بتوانند با پیروزی در این بازی و کسب سه امتیاز فاصله‌شان با آرسنال در صدر جدول را به یک امتیاز برسانند و امیدوار به لغزش این تیم در هفته‌های پیش‌رو باشند. 

اما این اتفاق رخ نداد و دو گل از فرد و برونو فرناندز باعث شد که شیاطین سرخ به روند موفقیت‌آمیرشان در هفته‌های اخیر ادامه بدهند و در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار بگیرند. 

در جریان این بازی کاملا مشخص بود که کونته از عملکرد بازیکنان تیمش به هیچ وجه راضی نیست و این نارضایتی را پنهان نکرد و به وضوح نشان داد. 

حالا ویدئویی از این مربی ایتالیایی منتشر شده است که نشان می‌دهد او به شدت از عملکرد بنتانکور عصبانی است و با توجه به این که این بازیکن سابقه بازی در یوونتوس و آشنایی با زبان ایتالیایی را دارد، از همین زبان برای توهین به او استفاده می‌کند. 

کونته زمانی که توپ در اختیار این هافبک است به ایتالیایی فریاد می‌زند:« توپ را پاس بده، توپ را پاس بده، احمق!»

کونته پیش از این نیز بارها چنین رفتارهایی را در کنار زمین از خودش نشان داده بود و بسیاری از شاگردانش او را با رفتارها و سبک سختگیرانه‌ای که دارد به خاطر می‌آورند.