سرمربی سایپا معتقد است از برخی تیم‌های خاص برای صعود به لیگ برتر حمایت می‌شود.

محمود فکری و چند اتهام تند و عجیب در لفافه!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، محمود فکری سرمربی سایپا پس از تساوی بدون گل برابر چوکا تالش در هفته یازدهم لیگ آزادگان در خصوص این بازی گفت: هر دو تیم فوتبال خوبی ارائه دادند و موقعیت‌های خوبی روی هر دو دروازه ایجاد شد. فکر می‌کنم در مالکیت و تعداد موقعیت‌ها، سهم ما خیلی بیشتر بود؛ هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم، به خصوص اواخر بازی می‌توانستیم به گل برسیم ولی دقت لازم را در ضربه آخر نداشتیم و این اتفاق رخ نداد. در مجموع از‌ بچه‌ها تشکر می‌کنم که با تمام وجود بازی کردند و شاید مسائلی را که در پشت پرده فوتبال وجود دارد، با غیر خودشان جبران کردند.

سرمربی سایپا درباره قضاوت داور این دیدار عنوان کرد: هم در این بازی و هم سایر مسابقات، خیلی راحت به بازیکنان ما کارت می‌دهند؛ بازیکنان را می‌زنند و سر و صورت و پاهایشان را می‌تراکنند و خود داور چهارم یا ناظر به ما می‌گویند اینجا کارت داشت و باید می‌داد اما زمانی که ما کوچک‌ترین حرکتی می‌کنیم، سخت‌گیری را که نباشد داشته باشند، دارند. ما می‌دانیم چه خبر است؛ ما روش خودمان را زندگی می‌کنیم و این دوستان هم روش خودشان را زندگی کنند و باید ببینیم چه کسی از زندگی‌اش خیر می‌بیند.

فکری ادامه داد: به هر حال ما هم چیزهایی از فوتبال می‌بینیم و می‌فهمیم؛ اگر حرف بزنیم برایمان محرومیت دارد و اگر نزنیم حق‌مان ضایع می‌شود اما در طرف مقابل برای مثال تیم ماهشهر با یک تیم خاصی بازی دارد و بازی برگزار نمی‌شود و ۳-۰ می‌شود و هفته بعد می‌بینید که زمین دارند؛ چطور این هفته زمین دارند و هفته قبل نه؟ نهایتا می‌توانستند این بازی را معوقه کنند. به هر حال شاید من در ذهن خودم بدانم که چه تیم‌هایی می‌خواهند صعود کنند و به صعود آنها کمک می‌شود اما انشاالله ما هم به همین روش ادامه بدهیم و جلو برویم تا ببینم به کجا می‌رسیم. خدا می‌داند که می‌خواهیم کجای فوتبال و کجای دنیا را بگیریم. قطعا کسانی که این رفتارها را دارند، خیری را که باید از زندگی‌شان ببینند، نمی‌بینند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سایپا توانایی صعود به لیگ برتر را دارد گفت: ما کار فنی انجام دادیم و بعضی از کارهای دیگر را نمی‌توانیم انجام بدهیم. مردم عادی خیلی مسائل را نمی‌بینند اما ما که در فوتبال هستیم، موارد مختلفی را می‌بینیم. آدم‌هایی که پرونده‌های چندین ورقی در فدراسیون دارند و آدم‌‌هایی سابقه آنچنانی در فدراسیون، کمیته اخلاق و کمیته انضباطی دارند خیلی راحت کارشان انجام می‌دهند اما ما که می‌خواهیم سالم کار کنیم، به مشکل می‌خوریم. همه می‌بینند که تیم فکری نتیجه نگرفته و سایپا باید بهتر از این عمل می‌کرده اما مسائل دیگر را نمی‌بینند و زمانی که اختلاف زیاد می‌شود می‌گویند یک امتیاز، دو امتیاز، پنج امتیاز، بقیه چطور؟ در حالی که همه اینها از روز اول اتفاق می‌افتد و تیم‌های خاص حمایت می‌شوند تا به هدف خودشان برسند. ما با روش خودمان زندگی می‌کنیم و دوستان هم با روش خودشان تا ببینند به کجای کار می‌رسند.