ویکتور لیندلوف معتقد است کاسمیرو یک بازیکن اطمینان‌بخش در میدان است و کمک خواهد کرد تا یونایتد به روزهای خوبش برگردد.

وقتی کاسیمیرو در زمین است، اعتماد به نفس می‌گیرم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو، در تابستان امسال از رئال جدا شد و به منچستریونایتد پیوست. در ابتدا او نیمکت‌نشین بود ولی هفته‌های اخیر توانست به تدریج وارد ترکیب ثابت یونایتد شود. او در پنج بازی برای شیاطین سرخ از ابتدا بازی کرده و تیم شکست نخورده است. با کاسمیرو در ترکیب اصلی، یونایتد چهار بازی برنده شده و یک بار نیز متوقف شده است. در مجموع، ستاره برزیلی، 15 بازی برای یونایتد انجام داده (هشت بار در لیگ برتر)، یک گل زده و دو پاس گل هم داده است.

ویکتور لیندلوف، مدافع سوئدی یونایتد، در مصاحبه جدید خود از کاسمیرو تمجید کرد و گفت:«کاسمیرو، انسان و همچنین یک فوتبالیست فوق‌العاده است. کیفیت بازی او بالاست و ذهنیتی برنده دارد. شکل بازی او و مبارزه‌اش در میدان مثال زدنی است. به عنوان یک مدافع از اینکه کاسیمیرو را جلوتر از خودم در زمین می‌بینم، اعتماد به نفس می‌گیرم. او هیچ توپی را از دست نمی‌دهد. تیم را در حالت حمله نگه می دارد و به بازی تیم توازن لازم را می دهد.»

لیندلوف ادامه داد:«کاسیمیرو بازی‌خوانی خوبی دارد و در زمین 100 درصد توانش را می گذارد. کافی است تمرینات او در سالن بدنسازی را ببینید، حیرت می کنید. او الگویی برای بازیکنان جوان است. با داشتن چنین بازیکنانی است که پیشرفت می کنید. مطمئنم او به یونایتد کمک می کند تا به روزهای اوجش برگردد.»