در چارچوب هفته هشتم لیگ امارات تیم الاتحاد کلبا با هدایت فرهاد مجیدی موفق شد در یک دیدار جذاب و پرگل با نتیجه ۵ بر ۳ از سد النصر عبور کند.

ای فرهاد، ای بازگشت، ای ریمونتادا!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تا پیش از شروع بازی به نظر می‌رسید شاگردان مجیدی کار سختی برای پیروزی در برابر تیمی که فقط یک پیروزی تا اینجای فصل به دست آورده بودند، نداشته باشند اما بازی شرایط ویژه‌ای پیدا کرد.

کلبا خیلی زود و در دقیقه ۳ به گل برتری رسید اما تا پایان نیمه اول نتیجه عجیبی رقم خورد و النصر توانست در دقایق ۱۹، ۲۱ و ۳۴ دروازه کلبا را باز کند و شاگردان مجیدی با شکستی سنگین راهی رختکن شدند.با شروع نیمه دوم تعویض‌های فرهاد از راه رسید و بازی شرایط متفاوتی پیدا کرد. موتور تیم کلبا از دقیقه ۷۱ روشن شد و شاگردان مجیدی توانستند در ۲۰ دقیقه، ۴ بار دروازه النصر را باز کنند و به رده پنجم جدول صعود کنند.

مجیدی که این روزها و پس از متوقف کردن الوصل مورد تمجید کارشناسان اماراتی قرار گرفته بود، باز هم در نیمه مربیان عملکرد ویژه‌ای ارائه داد و با تعویض‌هایش ورق بازی را برگرداند و توانست یک بازگشت رویایی برای هواداران کلبا رقم بزند.

در سایت اسپورت امارات به مجیدی لقب سلطان نیمه مربیان داده‌اند چرا که تا پیش از بازی امشب ۷ تعویض در نیمه مربیان انجام داده بود و ۷ امتیاز از مجموع ۱۱ امتیاز را با تعویض‌های طلایی خود کسب کرده بود و از این حیث بهترین مربی امارات لقب گرفته بود.

یکی از بازیکنان تعویضی فرهاد در این بازی یعنی احمد عامر موفق به زدن دو گل در این بازی شد و بهترین بازیکن زمین لقب گرفت. بازیکن جوانی که در امارات محبوب است و حالا مجریان ورزشی این کشور مجیدی را بخاطر میدان دادن به بازیکنان جوان نیز ستایش می‌کنند.

شاید بتوان دقایق ۷۰ به بعد را نقطه اوج تیم فرهاد دانست. ۳ پیروزی از ۴ پیروزی این فصل کلبا با گل‌های دقایق ۷۰ به دست آمده و گل تساوی مقابل الوصل هم در دقیقه ۷۷ به ثمر رسیده است. تغییر نتایج بازی‌ها در نیمه‌های دوم که با چاشنی تعویض‌های مجیدی همراه شده است باعث شده تا مجیدی در صدر اخبار لیگ امارات قرار بگیرد.

نکته جالب این بود که فرهاد توانست در سالروز خداحافظیش از مستطیل سبز این هدیه ویژه را به هواداران خود تقدیم کند.

پس از پایان بازی عیسی بن هویدن، سخنگوی باشگاه الاتحاد کلبا با انتشار تصویری از فرهاد مجیدی در صفحه اینستاگرامی خود، این مربی ایرانی را ستایش کرد.

همچنین محمد الذعابی، نایب رئیس باشگاه الاتحاد کلبا نیز در مصاحبه پس از بازی گفت که هوش فرهاد مجیدی در نیمه دوم کفه ترازو را به نفع این تیم تغییر داد.

حالا الاتحاد کلبا توانسته این فصل و با توجه به نتایج درخشان خود با حضور کادر فنی ایرانی احترام زیادی را در لیگ برتر امارات کسب کند.

دیشب گزارشگر ابوظبی اسپورت بعد از گل چهارم کلبا فریاد می‌زد: ای فرهاد، ای بازگشت، ای ریمونتادا!