روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مقامات سعودی و آمریکایی مدعی شد عربستان سعودی اطلاعاتی درباره یک حمله قریب الوقوع از جانب ایران به اهدافی در خاک عربستان را با ایالات متحده به اشتراک گذاشته است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مقامات سعودی و آمریکایی مدعی شد عربستان سعودی اطلاعاتی درباره یک حمله قریب الوقوع از جانب ایران به اهدافی در خاک عربستان را با ایالات متحده به اشتراک گذاشته است. طبق ادعای فوق پس از این هشدار سعودی ارتش آمریکا در خاورمیانه به حالت آماده باش در آمده است.

مقامات مذکور مدعی شدند در پی صدور این هشدار، عربستان، ایالات متحده و چند کشور دیگر همسایه سطح آماده باش نیروهای نظامی خود را افزایش داده اند. مقامات مورد اشاره در گزارش وال استریت ژورنال جزییات بیشتری از این هشدار اطلاعاتی سعودی ارائه نکرده‌اند.

یک سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در این باره گفت: ما نگران این تهدید هستیم و از کانال های نظامی و اطلاعاتی با مقامات سعودی دائما در  ارتباطیم.

روزنامه وال استریت ژورنال در ادامه گزارش خود به حملات موشکی متعدد ایران در چند وقت  اخیر به مواضع گروهک‌های تروریستی در شمال عراق اشاره کرده است.

ادعاهای این رسانه آمریکایی تایید نشده است. || منبع: جهان نیوز