در جریان دیدار دو تیم پروجا و لوبه یک اتفاق وحشتناک برای فوق ستاره لهستانی رخ داد.

لطفاً این صحنه هرگز بازپخش نشود! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شاید در طول سال کم‌تر پیش بیاید که مثل دیشب این همه فوق ستاره والیبال را در یک بازی تماشا کنیم؛ تازه اگر هم این اتفاق بیفتد قطعا لیگ ایتالیا باعث و بانی آن خواهد بود. سری‌آ اکثر بزرگان دنیای توپ و تور را در خود جای داده و بعد از بازی های ملی بیشترین هوادار را در بین بینندگان والیبال به خود اختصاص می دهد.

دیشب در ایتالیا جنگ ستارگان بود؛ جایی که لوبه با غلبه بر مودنا و پروجا با شکست ترنتینو پا به فینال رقابت‌ سوپرکاپ ایتالیا گذاشته بودند. دو تیم مدعی قهرمانی سری‌آ که در یک فینال مهم مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

لوبه و پروجا که از بازیکنان بزرگی مثل سیمونه جیانلی، ویلفرد لئون، کمیل سمنیوک، لوسیانو دچکو، ایوان زایتسف و چندین ستاره بزرگ دیگر در ترکیب خود بهره می برند برگزارکننده دیدار فینال سوپر کاپ ایتالیا بودند.

تقابل این دو تیم مطابق انتظار بسیار نزدیک و تماشایی پیش رفت. با این حال در نهایت، این پروجا بود که موفق شد با نتیجه ٣-٢ حریف خود را شکست دهد تا آندره‌آ آناستازی در این دوئل حساس برابر بلنجینی به پیروزی رسیده باشد.

اما موضوعی که حتی بیش از جذابیت بازی همه را تحت تاثیر قرار داد، اتفاقی بود که در ست پنجم برای فوق ستاره لهستانی پروجا رخ داد. ویلفرد لئون که جزو بازیکنان عقب زمین بود قصد داشت از پشت خط زمین لوبه را هدف قرار دهد. در همین لحظه بود که اتفاق تلخ و وحشتناکی برای لئون پیش آمد.

ماجرا به این شکل بود که پای لئون بعد از این پرش بلند و هنگام فرود به زمین لغزید و سر این بازیکن به شکلی وحشتناک و با شدت بسیار زیاد به زمین برخورد کرد. شدت برخورد سر لئون به قدری بود که در یک لحظه نه تنها بازیکنان و کادر فنی دو تیم که کل سالن را در شوک فرو برد.

لحظه برخورد سنگین و وحشتناک ویلفرد لئون به زمین

کادر پزشکی پروجا به سریع ترین شکل ممکن بالای سر لئون حاضر شد و بازیکنان دو تیم هم از شدت نگرانی دور او جمع شدند. در این بین دوربین‌های تلویزیونی نیز تماشاگران را در حالی نشان می دادند که بهت و دلهره در نگاه آن ها کاملا مشهود بود. با این وجود بعد از چند دقیقه لئون از روی زمین بلند شد تا از یک خطر بزرگ فرار کرده باشد و همه نفس راحتی بکشند.

بازیکنان دو تیم به شدت بابت وضعیت لئون احساس نگرانی می‌کردند، برخی از آن‌ها از شدت دلهره دستان خود را روی سرشان گرفته بودند.

در این بین برخی توییت ها در رابطه با این اتفاق نیز جالب توجه بود؛ از متخصص مغز و اعصابی که گفته بود لئون از خطر مرگ و قطع نخاع گریخته تا کاربری که درخواست کرده بود این صحنه هرگز بازپخش نشود اما هر چه که بود این اتفاق دلهره‌آور ختم به خیر شد.

دلهره و نگرانی تماشاگران بعد از این اتفاق نیز قابل توجه بود.

بعد از چند دقیقه مداوا فوق‌ستاره لهستانی از روی زمین بلند شد تا همه نفس راحتی بکشند.