در آلمان اخیرا تلاش هایی شد تا تونی کروس از خداحافظی منصرف شده و به تیم ملی برگردد ولی پاسخ ستاره رئال منفی بود.

تلاش‌ها در آلمان برای برگرداندن تونی کروس به  مان  شافت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، تیر ماه سال گذشته و سه روز پس از شکست آلمان از انگلیس در ورزشگاه ومبلی(یک هشتم نهایی یورو 2020) تونی کروس رسما خبر از خداحافظی خود از بازی های ملی داد. او با انتشار پیامی در اینستاگرام خود تایید کرد که از بازی های ملی خداحافظی کرده است.

کروس در اینستاگرام خود نوشت:« 106 بار برای آلمان بازی کردم و دیگر خبری از بازی بعدی نخواهد بود. خیلی دوست داشتم و همه توانم را هم گذاشتم تا این رقم به 109 بازی ملی برسد، اینکه بتوانیم قهرمان یورو 2020 شویم و یک جام دیگر به افتخارات ملی ام اضافه شود. مدت ها بود تصمیم گرفته بودم بعد از این تورنمنت از بازی های ملی خداحافظی کنم و برایم مشخص بود که در جام جهانی 2022 حاضر نخواهم بود.»

در حالی که 17 روز دیگر به شروع جام جهانی باقیمانده، آمالیو موراتایا، خبرنگار اسپانیایی، در مصاحبه با رادیو مارکا ادعای جالبی مطرح کرد مبنی بر اینکه اخیرا در آلمان تلاش هایی صورت گرفته تا کروس را راضی به بازگشت به تیم ملی کنند. فدراسیون فوتبال آلمان با کروس مذاکراتی داشت تا بلکه او در جام جهانی از مانشافت خداحافظی کند ولی تلاش ها بی نتیجه ماند.

کروس خود در مصاحبه امروز با خورخه والدانو نیز تایید کرد که در جام جهانی بازی نخواهد کرد:«من در جام جهانی نخواهم بود ولی مطمئنم وقتی بازی آلمان شروع شود، دلم برای حضور در تیم تنگ خواهد شد. در هر صورت سال گذشته پس از یورو 2020 تصمیم به خداحافظی از بازی های ملی گرفتم. در ابتدا به خاطر خانواده ام و سپس به خاطر برخی بازیکنان آینده دار تیم ملی که می دانستم بدون من فرصت بیشتری برای درخشش خواهند داشت. نمی خواستم روزی برسد که به من بگویند بهتر است از تیم ملی خداحافظی کنم. می خواستم همچنان در بالاترین سطح برای رئال بازی کنم و حضور در تیم ملی مانع می شد.»