به نظر می‌رسد تیم ملی بدون برگزاری بازی دوستانه راهی اتریش خواهد شد تا در روزهای 1 و 5 مهر به ترتیب با تیم‌های اروگوئه و سنگال بازی کند.

تیم ملی بدون بازی دوستانه راهی اتریش می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پیش‌تر عنوان شده بود که تیم ملی روز 25 شهریور در استادیوم آزادی با تیم امید مسابقه می‌دهد و در ادامه روز 27 شهریور راهی اتریش خواهد شد اما مهدی مهدوی‌کیا، سرمربی تیم امید که قراردادش با فدراسیون فوتبال پایان یافته است؛ در گفتگو با حمید استیلی اعلام کرد برای دور هم جمع کردن بازیکنان تیم امید و همچنین برگزاری این بازی دوستانه آمادگی ندارد. در ادامه، مدیر تیم ملی، بحث برگزاری بازی دوستانه با تیم جوانان را مطرح کرد! این در حالی است که تیم جوانان پنج‌شنبه هفته جاری، یعنی زودتر از شروع تمرینات تیم ملی، برای برگزاری بازی‌های مقدماتی جام ملت‌ها راهی بیشکک خواهد شد و عملا امکان برگزاری بازی دوستانه بین تیم جوانان و تیم ملی هم وجود ندارد.

تیم‌های لیگ برتری هم بعد از برگزاری بازی‌های هفته ششم که شنبه خواهد بود، چند روزی به بازیکنان خود استراحت می‌دهند. بنابراین به احتمال قوی، تیم ملی بدون برگزاری بازی‌های دوستانه با تیم‌های داخلی راهی اتریش خواهد شد. قرار است تمرینات تیم ملی با حضور بازیکنان داخلی از 21 شهریور در زمین شماره دو کمپ تیم‌های ملی آغاز شود. لژیونرها هم 28 شهریوردر اتریش به اردوی تیم ملی ملحق خواهند شد.