ستاره ایرانی فاینورد با شرایط بهتری نسبت به یک سال اخیر آماده بازی در فصل جدید است.

پاس گل چشم‌نواز جهانبخش دیده شد! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش پس از دوران درخشانی که در فوتبال هلند داشت، سه سال نه چندان ایده‌آل را در برایتون پشت سر گذاشت، اما فصل قبل دوباره با حضور در لیگ اردیویسه و بازی در فاینورد، شرایط نسبتا بهتری را تجربه کرد و به نظر می‌رسد اکنون به جایگاه قبلی خود رسیده است.

این ملی‌پوش ایرانی پس از اینکه در مسابقه تدارکاتی تیم ملی مقابل الجزایر گلزنی کرد، در یک دیدار تدارکاتی باشگاهی نیز توانست در جریان برتری فاینورد برابر سالزبورگ اتریش یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند و پس از آن هم نمایش خوبی در دیدار با رویال یونیون بلژیک داشته باشد.

حالا در فاصله دو هفته مانده تا شروع فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ اردیویسه هلند و دو دیدار پیش روی تدارکاتی فاینورد، علیرضا جهانبخش در تمرین این تیم آمادگی بالای خود را به نمایش گذاشته و در کنار توانایی فنی و انجام کارهای تمرینی، روز گذشته در یک مسابقه درون گروهی یک پاس گل دیدنی داد که از لنز دوربین باشگاه فاینورد دور نماند.

جهانبخش که در فصل اخیر لیگ اردیویسه چهار گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده بود، در جریان بازی درون گروهی دیروز فاینورد یک پاس گل نمایشی و دیدنی با پشت پا داد که این حرکت مورد توجه هواداران تیمش قرار گرفت.