اگر ضربه شهریار مغانلو مقداری از قدرت بیشتری برخوردار بود، سپاهان اواسط نیمه دوم به گل اول دست پیدا می کرد.

نگاه حسرت بار شهریار و محرم به موقعیت بزرگ
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پاس در عمق و دیدنی محمدرضا حسینی به شهریار مغانلو رسید و این بازیکن پس از یک فرار دیدنی و عبور از توبی آلدرویرلد، توانست با صلاح زکریا سنگربان الدحیل در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و سپاهان را در آستانه رسیدن به گل نخست بازی قرار دهد.

شهریار که کمتر از یک ثانیه برای تصمیم گیری زمان داشت، در نهایت پس از اینکه زیر چشمی خروج سنگربان الدحیل از دروازه را مشاهده کرد، تصمیم گرفت با یک ضربه چیپ توپ را از گلر تیم قطری عبور داده و دروازه را باز کند.

مغانلو که ستاره تیمش در بازی نخست برابر پاختاکور بود، بهترین تصمیم ممکن را گرفت و با پای چپ و پای غیرتخصصی، توپ را از بغل صلاح زکریا عبور داد و توپ در آستانه بوسه زدن به تور دروازه بود اما توبی آلدرویرلد مدافع باتجربه الدحیل از سرعت پایین ضربه شهریار نهایت استفاده را برد و سریعا خودش را به توپ رساند و در فاصله چند سانتی متر تا عبور توپ از خط دروازه، آن را دفع کرد.

شهریار که دقایقی پیش از این صحنه با توبی آلدرویرلد بر سر یک صحنه در میانه میدان وارد درگیری فیزیکی شده بود، می توانست مچ مدافع سابق تیم ملی بلژیک و تاتنهام را بخواباند اما این بازیکن باتجربه ثانیه هایی پیش از گلزنی مغانلو، دروازه تیمش را نجات داد.

حضور به موقع توبی آلدرویرلد مانع از به ثبت رسیدن سومین گل شهریار مغانلو در لیگ قهرمانان امسال شد و اینگونه نگاه حسرت بار او و افسوس محرم نویدکیا  در کنار زمین، توسط دوربین امیر حسینی شکار شد.