با مسجل شدن غیبت کریم بنزما هنوز مشخص نیست که کدام بازیکن جانشین او در ال‌کلاسیکو خواهد شد.

رئال بدون کریم، کدام مهاجم قاتل بارسا می‌شود؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما که در بازی دوشنبه شب تیمش برابر مایورکا به دلیل مصدوم درخواست تعویض کرد، امروز هم در تمرینات کهکشانی‌ها شرکت نداشت و به این ترتیب نمی‌تواند در بازی خانگی فردا برابر رقیب دیرینه حضور داشته باشد.

غیبت بنزما، رئالی‌ها را در ال‌کلاسیکو از وجود بازیکنی محروم می‌کند که مقابل بارسلونا 11 گل زده و 10 پاس گل داده است. تاکنون غیبت سه بازیکن از دو تیم در ال‌کلاسیکو قطعی شده که دو نفر آنها (فرلاند مندی و بنزما) از رئال مادرید و بازیکن دیگر از بارسلونا (سرجینیو دِست) هستند.

 

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال کار سختی به منظور پیدا کردن جایگزین برای بهترین بازیکن تیمش دارد. کارلتو امروز در نشست خبری خود گفت که تصمیمش را گرفته ولی آن را فاش نخواهد کرد.

کریم در این فصل 32 گل زده که پنج تا از آنها در دو بازی اخیر بوده و در چهار بازی لالیگایی اخیر رئال نیز پنج گل زده و چهار پاس گل ثبت کرده است.

شاید روی کاغذ لوکا یوویچ  جانشین منطقی بنزما باشد اما آنچلوتی به مهاجم صرب اعتقادی ندارد. یوویچ شش بازی است که حتی به عنوان یار تعویضی هم بازی نکرده است. ماریانو دیاز دیگر مهاجم ذخیره رئال در دوازده بازی اخیر فقط شش دقیقه بازی کرده است.

ایده دیگر این است که وینیسیوس، رودریگو و آسنسیو خط حمله را تشکیل دهند؛ به این شکل که آسنسیو در پست مهاجم کاذب بازی کند. ایسکو هم در این مورد می تواند جانشین آسنسیو شود.

گزینه های دیگر نیز ادن هازارد و گرت بیل هستند هر چند که آنها فصل خوبی نداشته اند. ادن هازارد از لیست تیم ملی بلژیک خط خورده و آخرین بار در پاریس برابر پی اس جی هشت دقیقه فرصت بازی پیدا کرد. او در سه بازی اخیر لالیگا حضور نداشته است. 

گرت بیل هم آخرین بار که در ترکیب ثابت بود، برابر ویارئال خوش درخشید ولی همه به غیبت او عادت کرده اند. 

سومین ال‌کلاسیکوی فصل فردا شب از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.