پدری گونزالس یک بار دیگر تایید کرد که دوست داشت برای رئال بازی کند ولی رد شدن در تست این باشگاه همه چیز را منتفی کرد.

پدری: می‌توانستم الان بازیکن رئال باشم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پدری، ستاره خلاق اسپانیایی، در تابستان سال 2020 از لاس پالماس راهی بارسلونا شد و حالا در سن 19 سالگی تبدیل به یکی از مهره های ارزشمند این تیم شده است. سال قبل پدری برنده جایزه کوپا 2021 شد و عنوان بهترین بازیکن جوان دنیا را نیز کسب کرد. این ستاره جوان در یکی از مصاحبه های خود فاش کرده بود که چند سال قبل برای تست دادن راهی کمپ رئال مادرید شد، اما مورد توجه این باشگاه قرار نگرفت و سرنوشت مسیر دیگری را برای او انتخاب کرد.

پدری در مصاحبه جدید خود و در مورد احتمال پیوستن به رئال مادرید گفت:«قبلا هم گفته ام که من از کودکی هوادار بارسا هستم. در محله ما در تنه‌ریف همه هوادار رئال بودند و حانواده ما استثنا بود. دوست داشتم برای رئال بازی کنم؟ بله. من جاه‌طلب هستم و می خواستم خیلی زود وارد یک تیم بزرگ شوم. رئال از بهترین های تاریخ فوتبال است و چه کسی بازی برای این تیم را رد می کند؟ می توانستم الان بازیکن رئال باشم ولی در نهایت شانس پیوستن به این باشگاه از دست رفت. دو سال بعد اما بهترین اتفاق یعنی انتقال به بارسا برایم رخ داد. من عاشق اینیستا بودم و خوشحالم که الان برای بارسا بازی می کنم.»

پدری در مورد شانس‌های قهرمانی جام جهانی گفت:«آرژانتین، برزیل و فرانسه را دارای شانس بیشتری برای قهرمانی می بینم. به خصوص آرژانتین با لیونل مسی که هنوز هم بهترین بازیکن دنیاست، در بهترین فرم قرار دارد. ما هم تلاش می کنیم به مراحل بالاتر جام صعود کنیم و سپس ببینیم چه خواهد شد.»

پدری خود را بازنده ای بد می داند:«تحمل باخت حتی در بازی فیفا را هم ندارم. هرگز بارسا را انتخاب نمی کنم چون خیلی حساس می شوم و در صورت شکست، کنترلم را از دست می دهم. ترجیح می دهم تیمی را انتخاب کنم که مسی و رونالدو را داشته باشد.»