گری لینه‌کر، ستاره سابق بارسلونا، به خداحافظی جرارد پیکه از دنیای فوتبال واکنش نشان داد.

تصور بارسلونا بدون حضور پیکه دشوار است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پیکه شب گذشته در جریان بازی بارسلونا برابر آلمریا که با پیروزی 0-2 این تیم همراه بود از این باشگاه و همچنین از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. 

این بازیکن در طول دوران حضورش در بارسا موفق شد افتخارات بسیاری را شامل قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان کسب کند. او همچنین در تیم ملی اسپانیا نیز فاتح جام ملت‌های اروپا و همچنین جام جهانی شد تا یکی از پر افتخارترین بازیکنان سال‌های اخیر به حساب بیاید. 

او در حالی این تصمیم را گرفت که بیشتر از یک سال از قراردادش با باشگاه بارسلونا باقی مانده بود اما شرایط برایش به شکلی پیش رفت که به نتیجه رسید بهتر است هرچه زودتر از مستطیل سبز خداحافظی کند و به دوران حرفه‌ای فوتبالش به عنوان بازیکن خاتمه دهد. 

پیکه شب گذشته در میان تشویق پر شور تماشاگران حاضر در ورزشگاه نوکمپ و در حالی که در جمع هم تیمی‌هایش اشک می‌ریخت برای همیشه از این ورزش خداحافظی کرد. 

لینه‌کر که پیش از این سابقه بر تن کردن پیراهن بارسا را داشته است با انتشار توییتی در این باره نوشت:« آخرین بازی برای جرارد پیکه بزرگ با پیروزی به پایان رسید. تصور تیم بارسلونا بدون حضور او دشوار است. عجب دوران فوتبالی، عجب بازیکنی.»

خداحافظی پیکه از بارسا بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی داشت و بسیاری از کاربران توییتر شب گذشته به این بازیکن ادای احترام کردند.