هکتور بیرین، مدافع جدید بارسلونا، مدعی شد این تیم در لیگ قهرمانان قرعه دشواری داشته است.

فقط نظر ژاوی برایم مهم است، نه هیچ‌کس دیگر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در شرایطی در آخرین دیدار خود در لیگ قهرمانان به مصاف ویکتوریا پلژن می رود که عدم صعود این تیم به دور بعدی مسجل شده و آنها حتی یک درصد هم شانس ندارند. هکتور بیرین، مدافع اسپانیایی بارسلونا تاکید کرد این تیم از کیفیت خود آگاه بوده و آنها توانایی های خود را در این فصل لالیگا نشان داده اند.

هکتور بیرین گفت: "از میزان دقایقی که در ترکیب بارسلونا بازی کردم بسیار خوشحالم. حقیقت این است که من از حضور در ترکیب این تیم لذت زیادی می برم و اگرچه حضور دیرهنگام در اردوی تیم برایم دشوار بود، اما روند انطباق من سریع رقم خورد. بارسلونا پتانسیل فراوانی دارد و من از هر لحظه حضور در اینجا لذت می برم و البته فضای رختکن بسیار خوب است.

انتقادات از من؟ من فردی هستم که به نظرات دیگران گوش نمی دهم. برای من تنها نظر ژاوی مهم است. در زندگی متوجه شده ام که تا آخرین لحظه هرگز نمی دانید چه اتفاقی قرار است رخ دهد. نکته مهم این است که از بازی خود لذت ببرید و ذهن خود را آرام نگه دارید. وقتی زمان پایان قرارداد قرضی ام فرا رسید خواهیم دید که چه اتفاقی رخ می دهد، اما در حال حاضر می‌خواهم از این تجربه لذت ببرم.

در فوتبال هیچ چیز سیاه و سفید نیست. شرایط در هر دیداری متفاوت است و همه چیز می تواند بهتر یا بدتر شود. من فکر می کنم تیم از نظر دفاعی خوب عمل می کند و البته نباید فراموش کرد ما در لیگ قهرمانان مقابل رقبای خوبی قرار می گیریم.

حذف شدن از لیگ قهرمانان؟ ما ناامید شدیم و احساس می کنیم در بسیاری از موارد استحقاق بیشتری داشتیم. از کیفیتی که داریم آگاه هستیم و خودمان را در در این فصل در لالیگل نشان داده ایم. در فوتبال فقط نباید هرگز به گذشته نگاه کنید."