مدیر ورزشی بارسلونا معتقد است که بازیکنان علی رغم تساوی ناامیدکننده برابر اینتر، یکشنبه در ال‌کلاسیکو قدرتمندانه کار خواهند کرد.

برابر رئال چهره‌ای متفاوت از بارسلونا خواهید دید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در نوکمپ برابر اینتر با تساوی 3-3 متوقف شد تا در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار بگیرد. بارسا باید در این بازی پیروز می شد تا امیدهایش برای صعود به یک هشتم نهایی زنده بماند اما موفق به انجام این کار نشد. اگر اینتر دو هفته بعد ویکتوریا پلژن را شکست دهد، بارسا مثل فصل قبل راهی لیگ اروپا خواهد شد.

جوردی کرویف، مدیر ورزشی بارسلونا، در مورد ناکامی بزرگ برابر اینتر به آاس گفت:«حس ناامیدی دارم ولی معتقدم تیم همه توانش را در زمین گذاشت. وقتی سه گل دریافت می کنید، رسیدن به هدف‌تان دشوار می شود. زدن گل اول مهم بود ولی گل تساوی در شروع نیمه دوم مثل یک شوک بود. دو بار توانستیم بازی را مساوی کنیم ولی این کفایت نمی کرد.»

کرویف ادامه داد:«هیج توضیحی برای این تساوی ندارم. چند غایب مهم داشتیم و اینکه تیم هر سه روز بازی کرده و خسته بود. نباید به دنبال مقصر باشیم. همه باهم می بریم و باهم می بازیم. در لالیگا شرایط بهتری داریم ولی در لیگ قهرمانان اتفاقات سریع رخ می دهد و فرصت جبران ندارید. شکست هفته قبل برابر اینتر منصفانه نبود ولی برای این تساوی توجیهی پیدا نمی کنم.»

شانس اندک صعود:«همه چیز به اینتر بستگی دارد. ما باید دو بازی بعدی را ببریم و امیدوار باشیم اینتر دو بازی آینده اش را با برد پشت سر نگذارد. معتقدم باید روی لالیگا تمرکز کنیم چون در صدر هستیم و روند خوبی را طی می کنیم.»

ال‌کلاسیکو:«وقتی زمین می خورید، باید بلند شوید و فوتبالیست ها به این شرایط عادت دارند. ناامیدی نباید بیشتر از یک روز طول بکشد و سریع باید برای ال‌کلاسیکو ریکاوری کنیم. بازیکنان اهمیت ال‌کلاسیکو را می دانند و در آن بازی قدرتمندانه کار خواهند کرد. چهره‌ای متفاوت از بارسا را برابر رئال خواهید دید.»