جنارو گتوزو، سرمربی والنسیا، از این که تیمش یک گل از ختافه دریافت کرده است ابراز ناراحتی کرد.

گتوزو بازیکن تیمش را بعنوان داماد در نظر گرفت!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، والنسیا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لالیگا به مصاف ختافه رفت و با نتیجه 1-5 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

گتوزو پس از این برد پر گل با خوشحالی به جمع خبرنگاران آمد و صحبت‌هایش مورد توجه آنها قرار گرفت. او از این که تیمش یک گل در این بازی دریافت کرده بود ابراز نارضایتی کرد. 

سرمربی والنسیا در بخشی از صحبت‌هایش بازی خوب تونی لاتو را تحسین کرد و مدعی شد که او به حدی خوب است که حتی می‎تواند همسر دخترش باشد.

این مربی ایتالیایی در نشست خبری پس از بازی به خبرنگاران گفت:« من کمی عصبانی هستم. ما یک گل دریافت کردیم، پاس‌هایی را از دست دادیم و موریبا از زمین اخراج شد. ما همیشه باید 100 دقیقه در بهترین شرایط بازی کنیم و متمرکز باشیم. من شکست در فینال لیگ قهرمانان را در حالی دیدم که ما 0-3 از لیورپول جلو بودیم.»

او با تمجید از عملکرد بازیکانش اظهار داشت:« من فکر می‌کنم در فوتبال همیشه باید با احترام بازی کنید و بهترین بازی را ارائه دهید. من همیشه می‌گویم که این تیم به خوبی تمرین کرده و روحیه‌ای باورنکردنی دارد. من از سبک بازی و پیروزی در این بازی راضی هستم. حالا باید تلاش کنیم، باید با بازیکنان جوان بازی کنیم. وقتی در یک بازی می‌بازیم نباید روی انتقادها تمرکز کنیم. باید در کنار هم تلاش کنیم تا کار مهمی انجام دهیم.»

این سرمربی سابق ناپولی همچنین درباره نمایش لاتو ادامه داد:« ما خوش شانس هستیم که او را داریم. او مشکلی دارد و مشکلش این است که در تمرینات همیشه 25 تا 30 درصد از بقیه بازیکنان پیش است چون سختکوشی بالایی دارد و وقتی بازیکنی نهایت تلاشش را به کار بگیرد، طبیعی است که مصدوم شود. او مرد فوق العاده‌ای است. دختر من تنها 18 سال دارد اما لاتو مردی ایده‌آل است.»

گتوزو همچین با اشاره به جو خوب ورزشگاه مستایا اضافه کرد:« این باورنکردنی است. هواداران واقعا ما را به جلو بردند. فکر می‌کنم آنها سبک بازی ما را دوست دارند. ما باید به این روند ادامه دهیم.»