لیونل مسی، ستاره پاری‌سن ژرمن، از سال 2009 بیش از هر بازیکن دیگری در فوتبال اروپا عنوان بهترین بازیکن زمین را در رقابت‌های باشگاهی به دست آورده است.

آمار خیره‌کننده مسی؛ 275 بار بهترین بازیکن زمین!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مسی در طول دوران حرفه‌ای‌اش به افتخارات زیادی رسیده و در سطح باشگاهی همه عناوین و جام‌های ممکن را بالای سر برده است. 

مطمئنا کمتر کسی در توانایی و درخشش خیره کننده او تردید دارد و این مسئله در آماری که اکنون توسط The Pop Foot منتشر شده هم منعکس شده است.

این سایت فهرستی از 20 بازیکنی که در 12 فصل اخیر عناوین بهترین بازیکن زمین را در دیدارهای مختلف باشگاهی به‌دست آورده‌اند، منتشر کرده که در آن مسی با اختلاف زیادی نسبت به بقیه قرار گرفته است.

در واقع او برای 8 فصل بیش از هر بازیکن دیگری این عنوان را به‌دست آورده و تنها کریس رونالدو در فصل 15-2014 با 19 بار کسب عنوان بهترین بازیکن زمین، آماری بهتر از مسی در فصول 10-2009، 14-2013 و 17-2016 داشته است. 

بهترین فصل مسی از این نظر، فصل 15-2014 بود که او در 40 بازی، 34 بار جایزه بهترین بازیکن میدان را به خود اختصاص داد. این همان فصلی است که مثلث MSN با حضور مسی، نیمار و لوئیس سوارز نمایش‌های درخشانی داشت و بارسا توانست لالیگا، کوپا دل ری و چمپیونزلیگ را فتح کند.

او در مجموع این فصول 275 بار بهترین بازیکن زمین شده است؛ در حالی‌که رونالدو در این مدت تنها 66 بار توانسته در پایان بازی‌ها جایزه بهترین بازیکن میدان را به خانه ببرد.