پیر آمریک اوبامیانگ، ستاره گابنی بارسلونا از انتقال رابرن لواندوفسکی به این تیم خیلی خوشحال است.

از انتقال لواندوفسکی به بارسلونا خیلی خوشحال شدم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پیر آمریک اوبامیانگ و رابرت لواندوفسکی حدود یک دهه قبل در ترکیب دورتموند زوج درخشانی را تشکیل داده بودند و حالا این دو مهاجم گلزن از ابتدای فصل بعد در ترکیب بارسلونا همبازی خواهند بود. پیر آمریک اوبامیانگ از این انتقال ابراز رضایت کرده و مدعی شد این دو بازیکن قصد دارند کارنامه بهتری نسبت به گذشته در ترکیب بارسلونا به ثبت برسانند.

پیر آمریک اوبامیانگ گفت: گفت: "من واقعا هیجان زده هستم، زیرا لواندوفسکی را به خوبی می شناسم. ما در دورتموند با هم بازی کرده و لحظات خوبی را در آنجا سپری کردیم. من فقط خوشحال بودم و زمانی که این انتقال رسمی شد، مکالمه جالبی هم داشتیم. اما من واقعا خوشحالم زیرا بارسلونا با در اختیار داشتن مهاجمان بزرگ می تواند برای فتح عناوین رقابت کند و این چیزی است که این باشگاه به دنبالش است. 

حالا فکر می کنم ما تجربه بیشتری داریم و شاید بتوانیم بهتر از گذشته در دورتموند کار کنیم. من شخصاً تلاش خواهم کرد تا بهترین عملکردم را ارائه دهم و مطمئن هستم که شرایط برای لواندوفسکی هم همینگونه خواهد بود. ما امیدواریم نسبت به گذشته کارنامه بهتری داشته باشیم.

تمدید قرارداد عثمان دمبله؟ این تصمیم به سود بارسلوناست و من در این مورد مطمئن هستم، زیرا کیفیت دمبله دیوانه کننده است و من هر بار که با او بازی می کنم در زمین لذت می برم. من واقعا خوشحالم که دمبله دوباره قراردادش را تمدید کرد. همه کمی ترسیده بودند، زیرا نمی دانستیم که آیا قرارداد عثمان تمدید می شود یا خیر. اما در نهایت او این کار را انجام داد و من مطمئن هستم که خود دمبله نیز می داند بارسلونا یکی از بهترین باشگاه های جهان است و بودن در اینجا به سودش خواهد بود."