تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید، باز هم نشان داد از سطح آمادگی فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

جلوی آبروریزی برابر بارسلونا را او گرفت! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در روزی که حتی یک ضربه هم در چارچوب بارسلونا نداشت و اصلا نمایش خوبی از خود نشان نداد، با تک گل تماشایی رافینیا در نیمه اول مغلوب رقیب دیرینه خود شد. اما تیبو کورتوا همانند یک سال اخیر در این مسابقه نیز عملکرد درخشانی داشت و چندین بار مانع گلزنی بازیکنان بارسلونا و سنگین‌تر شدن شکست در ال کلاسیکوی دوستانه و پیش فصل شد.

درخشش تیبو کورتوا در اواخر مسابقه آغاز شد و این سنگربان بلژیکی ثابت کرد که چرا او را بهترین دروازه بان حال حاضر فوتبال جهان خطاب می کنند. ابتدا عثمان دمبله از سمت راست محوطه جریمه در موقعیتی تک به تک قرار گرفت، اما ضربه محکم او با واکنش فوق العاده تیبو کورتوا همراه شد. لحظاتی بعد این بار ممفیس دیپای و در ادامه آنسو فاتی، صاحب فرصت های بسیار خوبی برای زدن گل دوم بارسلونا شد، اما ضربه آنها چندان دقیق نبود و باز هم دروازه‌بان رئال مادرید واکنش نشان داد.

در دقیقه 90 این بار سرجینیو دست از پشت محوطه جریمه رئال مادرید اقدام به ضربه زدن کرد، اما شوت محکم او را تیبو کورتوا به کرنر فرستاد. لحظاتی بعد این سنگربان بلندقامت، ضربه عثمان دمبله را مهار کرد و در نهایت علیرغم درخشش تیبو کورتوا برابر بارسلونا، این ال کلاسیکوی دوستانه با برتری 0-1 رقیب دیرینه به پایان رسید.

نکته عجیب اینجاست که رئال مادرید در طول 90 دقیقه حتی موفق به زدن یک شوت هم در چارچوب بارسلونا نشد و همین آمار نشان می دهد که بارسلونا قطعا لایق کسب برتری در این بازی دوستانه بوده است.