رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا 45 دقیقه فرصت بازی کردن برابر رئال مادرید را پیدا کرد.

رونمایی از رهبر پروژه بارسلونا با شماره‌ای عجیب! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، از اواخر فصل گذشته بود که اخباری در مورد تمایل رابرت لواندوفسکی، ستاره 34 ساله بایرن مونیخ برای جدایی از این باشگاه و انتقال به بایرن مونیخ منتشر شد. عدم ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد و تلاش برای توافق با ارلینگ هالند باعث دلخوری رابرت لواندوفسکی از مدیران بایرن مونیخ شده بود و در نهایت او بعد از هشت سال تصمیم به جدایی از این باشگاه گرفت.

چند روز قبل تلاش مدیران بارسلونا برای توافق با رابرت لواندوفسکی بالاخره نتیجه داد و این ستاره لهستانی لباس بلوگرانا را به تن کرد. او خیلی زود راهی ایالت متحده شد تا در اردوی پیش فصل تیم ژاوی شرکت کند و حالا اولین تجربه رابرت لواندوفسکی در لباس بارسا، بازی مقابل رئال مادرید در ال کلاسیکو بود.

رابرت لواندوفسکی در این دیدار با شماره غیرمتعارف 12 در ترکیب ثابت بارسلونا قرار داشت و البته به نظر او به زودی صاحب شماره ای دیگر خواهد شد. این گلزن باتجربه در نیمه اول در یکی دو صحنه تلاش کرد روی دروازه رئال مادرید را باز کند، اما تحرکات این ستاره لهستانی در محوطه جریمه حریف چندان اثربخش نبود و رابرت لواندوفسکی نتوانست کار خاصی از پیش ببرد. در نهایت نیمه اول با تک گل تماشایی رافینیا به اتمام رسید و ژاوی در بین نیمه تصمیم گرفت تغییراتی در ترکیب ایجاد کند. رابرت لواندوفسکی جای خود را به هم تیمی سابق خود در دورتموند یعنی پیر آمریک اوبامیانگ داد و در اولین حضور 45 دقیقه ای خود در ترکیب بارسلونا، نتوانست برای اولین بار موفق به گلزنی شود.