مدافع تیم ملی فوتبال معتقد است از زمانی که کارلوس کی‌روش به ایران برگشته، انسجام تیم ملی بیشتر شده است.

کنعانی: همه بازیکنان مهم هستند، نه فقط من و شجاع!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین کنعانی‌زادگان که بعد از کشمکش میان فدراسیون فوتبال و باشگاه الاهلی قطر با چند روز تاخیر به اردوی تیم ملی اضافه شده، شرایط تیم را خوب ارزیابی می‌کند.

این مدافع لژیونر و باتجربه در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال گفت:‌تمرینات خیلی خوبی را در دو نوبت صبح و بعدازظهر پشت سر می‌گذاریم. چون فاصله بازی‌های ما در جام جهانی کم است، تمرینات پرفشاری را پشت سر می‌گذاریم و خدا را شکر شرایط تیم خیلی خوب است.

او با اشاره به نقش کی‌روش در تیم ملی بیان کرد: از وقتی که کی‌روش آمده، انسجام تیم ملی دو برابر شده است. انشاالله که همین روند را ادامه دهیم تا بتوانیم در جام جهانی دل مردم را شاد کنیم.

مدافع تیم ملی درباره مسائلی که پیرامون خودو شجاع خلیل‌زاده پیش آمد و باعث دیر اضافه شدنش به اردو شد، گفت: با توجه به اینکه تمرینات ما در فیفا‌دی نبود و من و شجاع عضو باشگاه الاهلی بودیم، باشگاه به ما اعلام که به قطر برگردیم. با توجه به اینکه تمام زمین‌های تمرین قطر را به خاطر جام جهانی استراحت دادند، ما هم زمین تمرین خوبی نداشتیم، فدراسیون فوتبال ایران با فدراسیون قطر مذاکره کرد و خدا را شکر ظرف یکی دو روز توانستیم به تیم برگردیم.

کنعانی‌زادگان درباره اینکه به نظر می‌رسد کی‌روش روی او و شجاع خلیل‌زاده حساب ویژه‌ای باز کرده، افزود:‌حقیقت این است که تمام بازیکنان تیم چه جوان‌ها و چه بزرگترها مهم هستند و همه در یک سطح هستیم و سعی می‌کنیم که ‌ تمرینات خوبی انجام دهیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم. ما هم سعی کردیم که خیلی سریع مشکل پیش آمده را حل کنیم و به تمرینات تیم ملی برگردیم.