تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی 5-2 در برابر امارات، میزبان جام بین قاره ای، به فینال این مسابقات صعود کرد.

ایران - برزیل، حریف خودی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، حریف ایران در بازی نهایی برزیل است. تیمی که در نیمه نهایی با نتیجه 6-5 از سد تیم پاراگوئه گذشت. نکته جالب بازی نهایی جام بین قاره ای در دبی تنها رویارویی ایران با برزیل نیست؛ تیمی که با 4 قهرمانی در جام بین قاره ای یکی از تیم های پر افتخار این بازی ها به حساب می آید. ایران برای فتح جام قهرمانی این مسابقات باید تیم ماریو اکتاویو را شکست دهد. مربی برزیلی که سال های سال هدایت تیم ملی فوتبال ساحلی ایران را داشت. به طور حتم او با شناخت کافی از تیم ملی فوتبال ساحلی ایران  تیمش را راهی میدان خواهد کرد و سعی خواهد کرد با لمس پنجمین جام قهرمانی پر افتخارترین تیم ملی فوتبال ساحلی جهان در جام بین قاره ای شود.

ایران شایسته قهرمانی در این دوره از مسابقات جام بین قاره ای است. پاراگوئه ای که در نیمه نهایی بازی ها با نتیجه 6-5 در برابر برزیل شکست خورد در برابر ایران حرف خاصی برای گفتن نداشت و در نهایت با نتیجه 6-2 شکست خورد. در این بازی اینطور نبود که پاراگوئه تیم ضعیفی باشد، بلکه ایران نمایش خوبی در این بازی داشت و اجازه نداد تیم حریف برنامه های تاکتیکی خود را در زمین شنی پیاده کند. تیم ملی فوتبال ساحلی ایران جدا از بردهای خاطره انگیز در برابر پاراگوئه و امارات در مصاف با آمریکا و ژاپن هم تیم برتر بود و با نتایج جالب توجه این بازی ها را به پایان برد و در نهایت به بازی پایانی جام بین قاره ای صعود کرد. مسابقاتی که هر سال با حضور 8 تیم برتر جهان در دبی برگزار می شود.

این ها به کنار؛ تیم ملی فوتبال ساحلی ایران جوان تر از گذشته شده است. برخی از بازیکنان در ترکیب تیم علی نادری برای اولین بار در فینال جام بین قاره ای بازی در برابر برزیل را تجربه خواهند کرد. انگیزه و اشتیاق آنها برای شکست برزیل و لمس جام قهرمانی بین قاره ای برگ برنده ایران در این بازی مهم خواهد بود. در بازی های سپری شده تا فینال مسابقات ایران را یک تیم منطقی دیدیم. تیمی که بعد از گلزنی حریف و تساوی تازه راه می افتاد و برتری خود را به حریف دیکته می کرد و در پایان پیروزی های جالب توجهی را ثبت می کرد. حضور ماریو اوکتاویو روی نیمکت برزیل که یکی از بهترین و پر افتخارترین مربیان فوتبال ساحلی جهان بشمار می آید، بهانه خوبی نیست که ایران در این مصاف خود را برنده نداند. پیروزی های ایران در مرحله گروهی و نیمه نهایی با پیروزی در بازی نهایی کامل می شود و بدون شک این بازی فرصت خوبی است که یک بار دیگر فوتبال ساحلی جهان به ایران تعظیم کند و کنفدراسیون فوتبال آسیا خود را نسبت به کنار گذاشتن ایران از جام جهانی فوتبال ساحلی روسیه مورد مواخذه قرار دهد. می توانیم قهرمان جام بین قاره ای شویم. این را بازی های خوب تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پیش از رویارویی با برزیل ثابت کرد.