کریستیانو رونالدو و دیگر ستاره های منچستریونایتد، در لیگ اروپا به مصاف بارسلونا خواهند رفت.

حال خوب رونالدو: کاش از بارسا نمی‌رفتی لئو مسی!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو برای حدود یک دهه در ترکیب رئال مادرید به میدان رفته و بارها در آن مقطع برابر بارسلونا بازی کرد. این ستاره پرتغالی که در سال 2009 راهی مادرید شد، در طول آن دوران کابوس واقعی بارسلونا لقب گرفته و بارها در رقابت های مختلف موفق به باز کردن دروازه این تیم شد.

اما بعد از جدایی از رئال مادرید در سال 2018 بود که کریستیانو رونالدو فرصت چندانی برای بازی در مقابل بارسلونا پیدا نکرد و البته در همان تقابل با لباس یوونتوس برای این تیم در ورزشگاه نوکمپ نیز دوباره ثابت کرد چقدر خوب راه دروازه این تیم را بلد است.

اما حالا و در روزهایی که این ستاره 37 ساله اصلا شرایط مطلوبی در اولدترافورد ندارد، بازیکنان منچستریونایتد در مرحله پلی آف لیگ اروپا باید به مصاف بارسلونا بروند. کاتالان ها نیز در دور گروهی لیگ قهرمانان نمایش چندان خوبی نداشته و در نهایت با قرار گرفتن در رتبه سوم، راهی مرحله پلی آف لیگ اروپا شدند.

اما بی تردید مهم ترین دیدار این مرحله را باید مصاف منچستریونایتد و بارسلونا و در حقیقت تقابل دوباره کریستیانو رونالدو با رقیب قدیمی اش دانست. از روزی که این بازیکن برنابئو را ترک کرد، همه چیز در اردوی تیم رقیب خیلی عوض شده و دیگر نه خبری از لیونل مسی در ترکیب بارسلوناست و نه حتی جرارد پیکه. اما بی تردید رویارویی با همین بارسا نیز انگیزه بزرگی برای کریستیانو رونالدو خواهد بود و او یک بار دیگر می تواند نشان دهد بهتر از هر بازیکنی دیگری می تواند دروازه این تیم را تهدید کند.

کریستیانو رونالدو در تمامی رقابت ها در دوران ورزشی خود 34 بار برابر بارسا به میدان رفته و آمار درخشان 20 گل و سه پاس گل را به ثبت رسانده است. شاید روزگاری کمتر کسی تصور می کرد تقابل رونالدو و بارسلونا در لیگ اروپا رقم بخورد، اما دیگر نه ستاره پرتغالی آن گلزن سابق است و نه بارسا بعد از جدایی لیونل مسی در اروپا هنوز نمایش قابل قبولی داشته است. بازی رفت در ورزشگاه نوکمپ و در تاریخ ۱۶ فوریه و تقابل برگشت در ورزشگاه اولدترافورد و در تاریخ ۲۳ فوریه برگزار خواهد شد.