روز گذشته و با تصمیم کارلوس کی‌روش، ملی‌پوشان ناهار را در زمین چمن کمپ تیم‌های ملی صرف کردند.

ناهارخوری در زمین فوتبال، ایده اکبر میثاقیان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، این تصمیم در پی ایجاد صمیمیت بیشتر بین ملی‌پوشان و همدلی برای نمایش خوب در جام جهانی از سوی کارلوس کی روش اتخاذ شد. اهمیت آمادگی روحی و روانی برای موفقیت در مسابقات تنها نکته‌ای نیست که کارلوس کی‌روش روی آن تاکید داشته باشد. از نظر فیفا هم یک تیم برای موفقیت در مسابقات باید از سه فاکتور بهره‌منده باشد؛ آمادگی تاکتیکی، جسمانی و روحی و روانی. جالب اینکه برای هیچ کدام از این نکات اولویت قائل نیست و این‌ها را در کنار هم موجب موفقیت می‌داند.

کی‌روش پیش‌تر در تیم ملی فوتبال ایران نشان داد که جدا از یک مربی، یک روانشناس خوب است و می‌داند که چطور ملی‌پوشان را برای رسیدن به هدف همدل و با همه توان راهی میدان کند. به نظر می رسد این بار در دوحه او و ملی‌پوشان به فراتر از یک نمایش خوب برابر حریفان فکر خواهند کرد. هدف آن‌ها صعود به دور دوم جام جهانی است که تاکنون در فوتبال ایران سابقه نداشته است.

اما جالب است بدانید ناهار خوری در زمین فوتبال را اکبر میثاقیان در فوتبال ایران باب کرده است. او بارها وبارها در تیم های تحت هدایت خود از شموشک گرفته تا ابومسلم، خونه به خونه و مس کرمان بازیکنانش را به صرف آبگوشت در زمین فوتبال دعوت می کرد. هدف او هم از انجام این کار ایجاد صمیمت بیشتر بین شاگردانش بود. مربی‌ای که در هدایت تیم ها از دسته پایین‌تر به دسته بالاتر  رکورددار است و 6 تیم را به دسته بالاتر رهنمون کرده است. او این روزها سرمربی تیم داماش گیلان در لیگ 2 است. تیم او در 6 هفته سپری شده 2 برد و 4 تساوی داشته است. میثاقیان پیش‌تر اعلام کرد که پس از هدایت تیم داماش گیلان به لیگ برتر با مربیگری خداحافظی خواهد کرد.