ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، از شرایط کریستیانو رونالدو در این تیم دفاع کرد.

رونالدو افت کرده اما برای بازگشت به اوج می‌جنگد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شکست منچستریونایتد برابر استون ویلا در رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس باعث شد که انتقادهایی از تیم اریک تن‌هاخ مطرح شود. 

رونالدو بار دیگر در این بازی هم نتوانست نمایش خوبی ارائه کند و هدف حمله منتقدان و حتی بعضی از هواداران ناراضی شیاطین سرخ قرار گرفت اما فردیناند معتقد است که مشکل این بازیکن فقط فیزیکی است و او می‌تواند شرایط را به سود خودش تغییر دهد. 

این کاپیتان سابق یونایتد در کانال یوتیوبش به نام وایب وید فایو گفت:« هیچکس در بازی این هفته برابر استون ویلا نتوانست خوب بازی کند. زمان همه چیز را درباره این فصل مشخص خواهد کرد. در پایان فصل مشخص خواهد شد که رونالدو چه کارهایی در طول این فصل برای منچستریونایتد انجام داده است.»

او با اشاره به افت رونالدو اظهار داشت:« همه در طول فصل از نظر آمادگی فراز و نشیب‌هایی را تجربه می‌کنند. رونالدو در حال حاضر قادر به گلزنی مانند سابق که همه ما به دیدنش عادت داشتیم، نیست. او شاید در حال حاضر برای آمادگی بجنگد اما اگر به جام جهانی برود و بتواند روند گلزنی‌اش را دوباره از سر بگیر احتمالا با شرایطی بهتر از آنچه رفت بازخواهد گشت. او در تلاش است و می‌جنگد تا بار دیگر مانند قبل آماده شود.»

رونالدو این فصل نتوانسته درخشش فصل قبل را تکرار کند و تن‌هاخ هم نشان داده است که اعتماد چندانی به حضور او در ترکیب اصلی تیمش ندارد. بسیاری معتقدند که او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از یونایتد جدا خواهد شد.