روبرت لواندوفسکی شب گذشته در جریان بازی بارسا و اوساسونا از زمین اخراج شد و واکنشی جنجالی نیز به تصمیم داور داشت.

دلیل حرکت جنجالی لواندوفسکی پس از اخراج چه بود؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته و در دقیقه 6 بازی اوساسونا-بارسلونا بود که آبی و اناری ها روی یک ضربه کرنر دروازه‌شان را باز شده دیدند و 5 دقیقه بعد، روبرت لواندوفسکی، مهاجم این تیم هم به خاطر خطا روی ناچو ویدال کارت زرد دریافت کرد اما بدشانسی این تیم در دقیقه 31 تکمیل شد و لوا با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

ستاره لهستانی کاتالان ها که برای رسیدن به یک توپ، بالاتر از داوید گارسیا پریده بود، در هنگام فرود برخوردی نسبتا خشن با حریف داشت و با آرنج ضربه به او زد و داور هم بلافاصله با دادن کارت زرد دوم او را از زمین اخراج کرد؛ اتفاقی که بهت این مهاجم گلزن را به دنبال داشت. علی‌رغم این اتفاق نیز بارسلونا در این دیدار دشوار به برتری رسید و توانست سه امتیاز حساس آن را از آن خود کند.

روبرت لواندوفسکی بعد از دریافت کارت دوم به شدت به داور اعتراض کرد و معتقد بود تصمیم خیل مانسانو در این رابطه درست نبوده است. اعتراضات لوا هنگام خروج از میدان نیز ادامه داشت و او در حرکتی عجیب با زدن انگشتش به نوک بینی و اشاره به داور همه را حیرت زده کرد. 

در اسپانیا تفسیرهای مختلفی از این حرکت لوا شده اما طبق ادعای رسانه های لهستانی، این حرکت که در لهستان مرسوم است، به جسارت و غرور زیاد یک شخص اشاره دارد و لواندوفسکی معتقد بود داور با غرور و خودخواهی زیاد، او را اخراج کرده است. همین حرکت ممکن است برای لواندوفسکی محرومیتی چهار جلسه‌ای را به دنبال داشته باشد.