آلفونسو دیویس، مدافع بایرن مونیخ، با انتشار پستی در اینستاگرامش به انتخاب گاوی به عنوان بهترین بازیکن جوان فصل قبل اعتراض کرد.

جایزه موسیالا را ندادند اما توپ طلا برای  اوست!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مراسم اهدای جایزه توپ طلا دوشنبه شب در پاریس برگزار شد و کریم بنزما موفق شد جایزه بهترین بازیکن دنیا در فصل گذشته را از آن خود کند. 

یکی از جوایزی که در کنار جایزه ارزشمند توپ طلا در این مراسم اهدا می‌شود جایزه کوپا است که هر سال به بهترین بازیکن جوان دنیا تعلق می‌گیرد. این جایزه امسال از بین تمامی بازیکنانی که برای دریافت آن نامزد شده بودند به گاوی رسید. 

این ستاره جوان بارسلونا فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و با این که در چند بازی اخیر نتوانسته آنطور که باید در زمین بدرخشد اما در طول مدت حضورش در نوکمپ به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شده است. 

با این حال، به نظر می‌رسد که بایرنی‌ها چندان از انتخاب این بازیکن به عنوان بهترین بازیکن جوان فصل گذشته راضی نیستند و این موضوع را به وضوح ابراز کردند. 

آلفونسو دیویس با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش خطاب به جمال موسیالا نوشت:« شاید آنها جایزه کوپا که برای تو بود را به تو نداده باشند اما نمی‌توانند در آینده توپ طلا را از تو بگیرند.»

پیش از این، یولیان ناگلزمان نیز پیش از نشست خبری بازی برابر آگزبورگ مدعی شده بود که جایزه کوپا حق گاوی نبوده و جود بلینگام و جمال موسیالا عملکردی بهتر از این بازیکن اسپانیایی داشته‌اند.