می گویند روبرت لواندوفسکی مرد بازی های بزرگ نیست و دیدار با رئال مادرید بهترین فرصت برای رد این فرضیه است.

رئال مادرید، بهترین فرصت: اتهام بزرگ به لواندوفسکی!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تک گل دقایق پایانی روبرت لواندوفسکی باعث شد اندک امید بارسلونا برای ماندن در لیگ قهرمانان حفظ شود. علیرغم شروع توفانی با لباس بارسلونا در لالیگا و لیگ قهرمانان، روبرت لواندوفسکی در سه بازی اخیر این تیم در گلزنی ناکام مانده و باعث نگرانی کادر فنی و هواداران این تیم شده بود. این ستاره لهستانی در دو دیدار حساس این فصل بارسا در لیگ قهرمانان برابر بایرن مونیخ و اینتر نیز موفق به گلزنی نشد و هواداران نماینده اسپانیایی امیدوار بودند روبرت لواندوفسکی در مسابقه برگشت بتواند امیدهای بارسلونا برای صعود را افزایش دهد.

اما این مهاجم باتجربه که در طول 90 دقیقه تاثیر چندانی بر جریان بازی نداشت، در دقیقه 90 و با پروازی بلند موفق به باز کردن دروازه آندره اونانا شد تا طلسم ناکامی هفته های اخیر خود را تمام کند. با این گل بود که بارسلونا حالا یک امید حداقلی برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان دارد و حذف این تیم قطعی نشده است.

در سال های اخیر بارها عنوان شده که روبرت لواندوفسکی در بازی های بزرگ نمایش چندان خوبی نداشته و نمی تواند تیمش را نجات دهد. زدن تنها یک گل در دو دیدار برابر اینتر و یکی مقابل بایرن مونیخ به نوعی گواه این ادعاست و حالا روبرت لواندوفسکی روز یکشنبه و در دیدار لالیگایی برابر رئال مادرید در برنابئو بهترین فرصت را دارد تا پاسخ انتقادات هفته های اخیر را بدهد.