ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی اظهارات جالبی را درباره دریافت پیشنهاد از بایرن مونیخ مطرح کرده است.

هالند: وقتی بایرن پیشنهاد داد، برای لوا ناراحت شدم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، درخشش هالند در بروسیا دورتموند باعث شد که توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی به این بازیکن جلب شود و پیشنهادهای بسیاری به دست او برسد. 

نام باشگاه‌هایی چون رئال مادرید، بارسلونا، پاری‌سن ژرمن و بایرن مونیخ در کنار نام این بازیکن مطرح شده بود اما او در نهایت تصمیم گرفت که به منچسترسیتی برود و بازی تحت هدایت پپ گواردیولا را تجربه کند. 

با این حال، انتشار این شایعه که بایرن علاقه زیادی به جذب این ستاره نروژی داشته و حتی پیشنهادی را هم برای جذب او ارائه کرده است؛ باعث شد که جنجال زیادی ایجاد و روبرت لواندوفسکی به‌شدت از این موضوع ناراحت شد. 

این شایعات بارها در طول دوران جدایی این بازیکن از بایرن نیز مطرح شد و حتی بسیاری همین را دلیل تصمیم او برای پیوستن به بارسلونا مطرح کردند. 

حالا هالند در مستندی به نام «هالند: تصمیم نهایی» که قرار است به‌زودی از طریق Viaplay منتشر شود، درباره پیشنهادی که از مدافع عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا دریافت کرده؛ صحبت کرده است. 

او در بخش کوتاهی از این مستند که منتشر شده است می‌گوید:« من نمی‌دانم لوا چند گل زده است و چند قهرمانی برای این باشگاه به ارمغان آورده است. من واقعا احساس ناراحتی و تاسف برای او داشتم. این کاملا غیرمحترمانه بود اما در عین حال فرصتی برای او ایجاد کرد که به فکر چالش دیگری باشد.»

به نظر می‌رسد که ادعای مطرح شده از سوی لواندوفسکی و مدیر برنامه او و ناراحتی‌شان از تلاش بایرن برای جذب هالند حقیقی بود و در نهایت باعث ترک این باشگاه از سوی این ستاره لهستانی شد.