تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی چلسی، خیلی زود پاسخ کری خوانی ژول کُنده را در اینستاگرام داد.

مدافع چلسی پاسخ تمسخر ستاره بارسلونا را داد (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در طول فصل تابستان اخبار زیادی در مورد احتمال انتقال ژول کُنده، مدافع فرانسوی و جوان سویا، به باشگاه چلسی منتشر شده و به نظر می رسید این انتقال در حال نهایی شدن است. اما در نهایت خود این بازیکن علاقه زیادی به بازی در باشگاه بارسلونا داشت و سویا نیز در مقابل اصرار ژول کُنده کوتاه آمده و اجازه انتقال او به نوکمپ را صادر کرد. البته چند هفته پیش از این انتقال نیز همین اتفاق در مورد رافینیا تکرار شد و ستاره برزیلی لیدز، در آستانه حضور در ترکیب چلسی به یکباره راهی بارسلونا شد.

دیشب تیم ژاوی علیرغم ارائه نمایشی خوب در خانه بایرن مونیخ با دو گل مغلوب شد تا کری خوانی میان ژول کُنده و تیاگو سیلوا، ستاره باتجربه چلسی ادامه پیدا کند.

ژول کُنده بعد شکست هفته اول چلسی در لیگ قهرمانان مقابل دینامو زاگرب، یک استوری با مضمون تسمخر چلسی در صفحه خود قرار داده و مدعی شد در آستانه انتقال به این تیم قرار داده است. حالا تیاگو سیلوا پس از شکست بارسلونا در دومین هفته لیگ قهرمانان در خانه بایرن مونیخ، پاسخ خرید جدید این باشگاه را داده و با تصویری جالب خود، اذعان داشت که او در آستانه حضور در چلسی قرار داشته و در واقع بهتر که این اتفاق رخ نداده است.