ژول کنده، مدافع بارسلونا، می‌گوید علیرغم علاقه پپ گواردیولا و منچسترسیتی تصمیم گرفته است به بارسلونا ملحق شود.

ژول کنده: گواردیولا گفت دوستم دارد اما به سیتی نرفتم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی  در طول پنجره نقل و انتقالات تابستانی به دنبال جذب کنده بودند اما او تصمیم گرفت به بارسلونا ملحق شود. 

این بازیکن فرانسوی در حالی پیراهن بارسا را به تن کرد که چلسی نیز علاقه زیادی به جذب او داشت و حتی سال گذشته پیشنهادی 67 میلیون پوندی برای انتقال او به استمفوردبریج ارائه کرد که با پاسخ منفی مدیران سویا روبرو شد. 

با این حال گفته می‌شود که پپ گواردیولا نیز پیش از این تلاشش را برای به خدمت گرفتن این بازیکن کرده بود اما در نهایت موفق نشد او را برای بازی در ورزشگاه اتحاد متقاعد کند. 

این بازیکن در آستانه دیدار حساس برابر بایرن مونیخ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در پاسخ به سوالی در این باره که آیا منچسترسیتی هم مشتاق جذب او بود یا خیر گفت:« بله، در اولین فصلی که در سویا بازی کردم و در تابستان 2020 پیشنهادی از آنها داشتم.»

او با اشاره به صحبتی که با گواردیولا داشت اضافه کرد:« او با من تماس گرفت و گفت که دوستم دارد و فکر می‌کند با سیستم بازی او سازگار هستم. در مقطعی با آنها صحبت کردم و دوست داشتم به سیتی بروم. مکالماتی که با آنها داشتم برایم بسیار جذاب بود و فهمیدم که آنها از توانایی‌های من خبر دارند. این مکالمات برای من بسیار ارزشمند بود اما در نهایت تصمیم گرفتم که به سیتی نروم.»