به نظر می‌رسد که گراهام پاتر، سرمربی فعلی برایتون، به زودی هدایت چلسی را برعهده خواهد گرفت.

لغو نشست خبری برایتون؛ پاتر در یک قدمی چلسی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، برایتون روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر انگلیس به مصاف بورنموث خواهد رفت اما نشست خبری سرمربی این تیم در آستانه برگزاری این بازی لغو شد. 

این اتفاق  در حالی رخ داد که پاتر در روزهای اخیر به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی مدیران چلسی برای قبول هدایت این تیم معرفی شده است و مذاکرات برای نهایی کردن حضور او در استمفوردبریج ادامه دارد. 

باشگاه چلسی روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که به همکاری با توماس توخل پایان داده است. این تیم در چند هفته ابتدایی لیگ برتر انگلیس نتایج چندان خوبی نگرفت و در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان نیز با نتیجه 0-1 برابر دینامو زاگرب شکست خورد تا کار این مربی آلمانی در لندن به پایان برسد. 

دیلی میل با انتشار خبر لغو نشست خبری پاتر مدعی شده است که این تصمیم به دلیل ورود مذاکرات به فاز نهایی و جلوگیری از رویارویی این مربی با سوالات متعدد خبرنگاران در این باره گرفته شده است. 

گفته می‌شود توافق نهایی این مربی انگلیسی با مدیران چلسی صورت گرفته و آنها امروز صبح درباره جزئیات نهایی قراردادشان هم صحبت کرده‌اند.

اگر باشگاه برایتون نیز با پیشنهاد چلسی موافقت کند، شاید پاتر بتواند روز شنبه در جریان بازی چلسی برابر فولام این تیم را همراهی کند.