کوین دی بروینه، ستاره منچسترسیتی، معتقد است که ارلینگ هالند می‌تواند عملکرد بهتری در ترکیب این تیم داشته باشد.

 دی بروینه: هالند از این هم بهتر می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان در سانچز پیزخوان به مصاف سویا رفت و با نتیجه 0-4 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

هالند، ستاره بی‌چون‌وچرای سیتیزن‌ها در چند هفته اخیر بوده و هر بازی موفق به باز کردن دروازه حریفان شده است تا نشان دهد که رقابت بر سر جذب او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بی‌دلیل نبود. 

این بازیکن که پیش از این آمار درخشانی در لیگ برتر انگلیس از خود به جای گذاشته بود، موفق شد در بازی شب گذشته نیز دو گل از چهار گل تیمش را به ثمر برساند تا نقش مهمی در کسب سه امتیاز این بازی ایفا کند و در عین حال هواداران سیتی را نیز به شکستن طلسم قهرمانی در لیگ قهرمانان امیدوار کرده باشد. 

دی‌بروینه، پس از پایان بازی شب گذشته برابر سویا درباره این بازیکن به خبرنگاران گفت:«من فکر می‌کنم او خیلی خوب توانسته است با شرایط ما سازگار شود اما در عین حال باید بدانیم که جدای از مسئله گلزنی، هنوز ابعاد دیگری هم در جریان بازی در زمین وجود دارد.»

این ستاره بلژیکی با ابراز امیدواری نسبت به سازگاری بیشتر هالند با سیتی اضافه کرد:«من فکر می‌کنم بخش‌های دیگر بازی هم اهمیت زیادی دارند و سازگار شدن با آنها دشوار است. این باعث می‌شود بازی جذاب‌تر شود! اگر او بتواند با سبک بازی ما سازگار شود، سطح بازی خودش هم بالاتر می‌رود و می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد. ما آغازی عالی در کنار هم داشتیم.»