کیلیان امباپه، مهاجم پاری سن ژرمن، می‌گوید هیچ دیداری در لیگ قهرمانان برای این تیم آسان نیست.

امباپه: اگر CL آسان بود، تا حالا قهرمان شده بودیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان میزبان یوونتوس بود و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

دو گل زودهنگام از پی اس جی که توسط امباپه به ثمر رسید باعث شد که خاطر این تیم تا حد زیادی آسوده شود. این در حالی است که یوونتوس توانست یک گل را جبران کند و فرصت‌هایی حتی برای به تساوی کشیدن بازی هم داشت اما موفق نشد. 

در سوی دیگر میدان نیز این بازیکن فرانسوی این شانس را داشت که تعداد گل‌های زده‌اش را افزایش دهد اما موفق نشد و در نهایت بازی با همان نتیجه 1-2 به پایان رسید. 

امباپه پس از پایان بازی در پاسخ به پرسشی درباره موقعیت‌هایی که خراب کرده بود گفت:« شاید اگر موقعیت‌هایم را از دست نمی‌دادم بازی 0-3 شده بود؟ من گل‌های بسیاری را در زندگی‌ام و تا به این جا از دست داده‌ام. از این به بعد هم قرار است گل‌های زیادی بزنم و در عین حال فرصت‌های زیادی را هم از دست بدهم.»

این ستاره پی اس جی با اشاره به شرایط این دیدار برابر یوونتوس اضافه کرد:« تفاوت کمی بین 35 دقیقه اول بازی و نیمه دوم وجود داشت. همه ما می‌دانیم که هنوز شکاف‌هایی در تیم وجود دارد. چنین اتفاقاتی در بازی پیش می‌آید. طبیعی است که ما باید روی این موارد کار کنیم. اینجا لیگ قهرمانان است و اگر بازی در آن آسان بود، ما تا به حال قهرمان شده بودیم.»