لی میسون، کمک داور ویدیویی، به دلیل اشتباهی که در بازی نیوکسل و کریستال پالاس داشت از رقابت‌های هفته آینده محروم شد.

حذف از VAR؛ اشتباه فاحش کار دست داور انگلیسی داد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، نیوکسل هفته گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف کریستال پالاس رفت و این بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید. 

این در حالی بود که نیوکسل موفق شد گلی را وارد دروازه حریف کرد که ابتدا از سوی مایکل سالیسبری، داور وسط، مورد قبول قرار گرفت اما میسون به او اعلام کرد که صحنه را مورد بازبینی قرار داده و این گل مردود است. دلیل مردود اعلام شدن این گل نیز خطای جو ویلاک روی ویسنته گوایتا، دروازه‌بان پالاس، اعلام شد.

اعتراض‌های زیادی نسبت به این تصمیم از سوی کمک داور ویدیویی انجام شد و آماندا استیولی، یکی از مالکان نیوکسل، نیز به خبرنگاران گفت:« من نتوانستم درست بخوابم. ما باید برنده این بازی می‌شدیم. من از تصمیم کمک داور ویدیویی بسیار ناراحت هستم. این چیزی است که باید با آن کنار بیاییم و به نظر می‌رسد که بارها تکرار شده است.»

هیئت داوران حرفه‌ای لیگ برتر تایید کرد که مردود اعلام کردن این گل کاملا اشتباه بوده است و این در حالی است که گل وستهم در دیدار برابر چلسی نیز مردود اعلام شده بود که این تصمیم نیز روی اشتباه فردی صورت گرفته است. 

به این ترتیب تصمیم گرفته شد که لی میسون از حضور در تیم کمک داور ویدیویی برای رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر انگلیس کنار گذاشته شود.