کارل هاینس رومینیگه، نایب رئیس سابق بایرن مونیخ، مشتاق بازی فردا برابر بارسلوناست و دوست دارد پیروزی های پر گل اخیر برابر این تیم را تکرار کنند.

امیدوارم فردا خاطرات  خوب مان برابر بارسا تکرار شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا در زمین خود میزبان بارسلونا ت. در سه مصاف اخیر دو تیم، بایرن توانسته بارسا را با گل های فراوان شکست دهد و به خصوص پیروزی 8-2 برابر بارسا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل 20-2019 فراموش نشدنی است. البته بایرن دیگر روبرت لواندوفسکی را در اختیار ندارد و او حالا بازیکن بارسلوناست. این می تواند جذابیت بازی فردا را مضاعف کند.

کارل هاینس رومینیگه، نایب رئیس سابق بایرن، در مصاحبه با آاس و در مورد مصاف با بارسلونا گفت:« قطعا خوشحال شدم که با بارسا هم‌گروه شدیم. ملاقات دوباره با لواندوفسکی بسیار جذاب است. خاطرات خوبی از رویارویی‌های اخیر برابر بارسا داریم. به خصوص پیروزی 8-2 برابر بارسا فوق العاده بود اما خاطرات بدی هم داریم. سال 2009 در نوکمپ در یک نیمه از بارسلونا چهار گل دریافت کردیم و در نیمه دوم من بارها ساعتم را نگاه کردم و دوست داشتم هر چه سریع‌تر بازی تمام شود. در هیچ بازی دیگری به آن اندازه برای رسیدن به دقیقه 90 انتظار نکشیدم.»

رومینیگه در مورد پیروزی 8-2 گفت:« بارسا برای سال ها تیمی فوق العاده داشت ولی در آن بازی در حد و اندازه های خودش ظاهر نشد. ما قبل از بازی استرس داشتیم و تصور آن نتیجه را نمی کردیم. همه بعد از بازی جشن گرفتیم و دیگر اطمینان داشتیم که قهرمان خواهیم شد. سال 2013 نیز بارسا را در حالی در دو بازی 4-0 و 0-3 بردیم که لیونل مسی در بهترین فرم خودش بود. امیدوارم فردا نیز همان خاطرات خوب تکرار شوند.»

بارسلونا از پرورش استعداد در لاماسیا تا فعال‌کردن اهرم‌های مالی:« لاماسیا سال ها الگویی برای همه باشگاه از جمله بایرن بود ولی بحران مالی در بارسلونا باعث شد تا این باشگاه دچار مشکلات زیادی شود. خوان لاپورتا را خوب می شناسم و می دانم که او انسانی همیشه خوشبین است. کسی بهتر از او بارسلونا را نمی شناسد. لاپورتا ترجیح داد به جای صبر کردن و بهتر شدن اوضاع مالی، با فعال کردن اهرم های مالی، بارسا را سریع‌تر به سطح اول فوتبال اروپا برگرداند و حالا آنها مدعی جدی قهرمانی چمپیونزلیگ هستند. لاپورتا زمانی با انتخاب پپ گواردیولا، بهترین دوره تاریخ بارسا را ثبت کرد. خطر فروش دارایی‌های باشگاه؟ اسپانیا مثل آلمان نیست و اگر بارسا خوب نتیجه بگیرد، مشکلات مالی اش را به راحتی پشت سر خواهد گذاشت و خطری آنها را تهدید نخواهد کرد.»