رادیو کاتالونیا امروز جزئیاتی جدید از قرارداد چهار ساله روبرت لواندوفسکی با بارسلونا فاش کرد. جزئیاتی از دستمزد، پاداش‌ها و نیز حق فسخ یک‌طرفه بارسلونا که در نوع خود جالب است.

افشای جزئیاتی جالب از قرارداد لواندوفسکی با بارسا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به دو ماه پیش بود که روبرت لواندوفسکی با قراردادی چهار ساله به ارزش 45 میلیون یورو از بایرن مونیخ به بارسلونا پیوست. پنج میلیون یورو نیز بر اساس بندهای متغیر به بایرن پرداخت خواهد شد. او برای جدایی از بایرن مصمم بود و در نهایت به هدف خود رسید. شروع ستاره لهستانی در بارسا هم عالی بوده و او در چهار بازی توانسته پنج گل بزند. 

امروز رادیو کاتالونیا جزئیاتی جالب از قرارداد لواندوفسکی با بارسلونا فاش کرد. بارسا به دلیل مشکلات اقتصادی، فصل جاری 10 میلیون یورو خالص به لواندوفسکی دستمزد خواهد داد. فصل بعد دستمزد لوا 13 میلیون یورو خواهد بود و فصل 25-2024 این رقم به 16 میلیون یورو افزایش می یابد. بارسا اما برای سال چهارم، دستمزد لواندوفسکی را 13 میلیون یورو در نظر گرفته است. 

باید توجه داشت که لوا چهار سال دیگر 38 ساله خواهد بود. همچنین لواندوفسکی اگر در فصل 25-204 نتواند در بیش از 55 درصد بازی های بارسا به میدان برود، بارسا می تواند قرارداد او را یک‌طرفه فسخ کند. لواندوفسکی برای کسب هر جام با بارسا نیز بین 300 هزار تا یک میلیون یورو پاداش دریافت خواهد کرد.