بارسلونا برای خرید مارکوس آلونسو و ثبت قرارداد او نیاز به انتقال میرالم پیانیچ دارد. ستاره بوسنیایی شب گذشته از این قضیه مطلع شده است.

شوک به پیانیچ؛ خبر بد بارسلونا به ستاره بوسنیایی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با چلسی برای معاوضه مارکوس آلونسو و پی‌یر امریک اوبامیانگ به توافق رسیده اما همچنان نمی‌تواند قرارداد مدافع اسپانیایی را ثبت کند. تا زمانی‌که بارسلونا از ثبت قرارداد آلونسو اطمینان نداشته باشد نیز خبر رسمی انتقال او اعلام نخواهد شد. بارسا زمان زیادی هم ندارد و باید تا امشب تکلیف آلونسو را مشخص کند.

بارسلونا خوشبین بود جوردی آلبا پیشنهاد انتقال به اینتر را قبول کند اما این بازیکن اعلام کرد که تحت هیچ شرایطی قصد جدایی ندارد. آلبا دستمزد بالایی دریافت می‌کند و جدایی او کمک می‌کرد قرارداد آلونسو ثبت شود. طبق ادعای آاس، مدیران بارسا شب گذشته به میرالم پیانیچ، هافبک بوسنیایی، اطلاع داده‌اند که بهتر است راهی تیمی دیگر شود. 

پیانیچ فصل گذشته قرضی در بشیکتاش بازی کرد و اخیرا ژاوی به او گفته بود که مایل است در تیم حفظ شود. پیانیچ که فصل جاری هنوز یک دقیقه هم برای بارسا به میدان نرفته، پیشنهاد خوبی از النصر عربستان دارد و این باشگاه حاضر شده با انتقال قرضی پیانیچ، 70 درصد دستمزد او را نیز پرداخت کند. اگر پیانیچ امروز این پیشنهاد را قبول کند، بارسلونا می‌تواند انتقال آلونسو را نهایی کند. در ساعات شلوغ روز پایانی نقل و انتقالات، حالا همه چیز به تصمیم نهایی پیانیچ بستگی دارد.