هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ به انتقاد از مصاحبه اخیر رابرت لواندوفسکی پرداخته است.

پاسخ بایرن به لواندوفسکی؛ نمی‌فهمیم چه می‌کنی!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بیش از دو هفته است که از انتقال رابرت لواندوفسکی، ستاره 34 ساله و لهستانی بایرن مونیخ، به بارسلونا سپری شده و هنوز ترکش‌های این انتقال برای طرفین ادامه دارد. ستاره سابق باواریایی‌ها اخیرا در مصاحبه‌ای به‌شدت به مدیران باشگاه بایرن مونیخ حمله کرد و مدعی شد درباره او در این باشگاه مزخرفات زیادی گفته شده است. لواندوفسکی همچنین تاکید کرد که رفتار مدیران باشگاه باعث شد ذهنیت هواداران بایرن مونیخ نسبت به او خراب شود و بسیاری از این مسائل حقیقت نداشته است.

اما حالا هربرت هاینر، رئیس باشگاه نیز در مقام پاسخگویی برآمده و تاکید کرد این خود لواندوفسکی بوده که در پایان فصل گذشته داستان جدایی خود را به‌صورت علنی در رسانه‌ها مطرح کرده و جنجال از سمت این بازیکن آغاز شده است. باید دید آیا ستاره جدید بارسلونا که در سه بازی ابتدایی خود برای گلزنی با لباس این باشگاه ناکام بوده، باز هم به مدیران بایرن مونیخ پاسخ خواهد داد یا ترجیح می‌دهد این داستان را بالاخره تمام کند.

هربرت هاینر درباره آخرین مصاحبه لواندوفسکی گفت: "اصلا متوجه نمی‌شوم چرا رابرت این مسائل را در مقابل افکار عمومی مطرح کرد. آنهم در شرایطی که در نهایت همه طرفین ماجرا به آنچه می‌خواستند رسیدند. نباید فراموش کنیم که خود رابرت لواندوفسکی اولین کسی بود که همه چیز را در پایان فصل گذشته علنی کرد و در واقع این بازیکن آغازکننده داستان بود."