گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، قصد دارد کایل واکر را در فهرست بازیکنان مدنظرش برای حضور در جام جهانی 2022 انگلیس قرار دهد.

ریسک بزرگ ساوت‌گیت: ستاره سیتی در فهرست انگلیس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، گفته می‌شود در فاصله کمتر از دو هفته تا آغاز جام جهانی 2022 قطر قرار است فهرست تیم ملی انگلیس به زودی اعلام شود تا بازیکنان مدنظر ساوت‌گیت برای حضور در این رقابت‌ها مشخص شوند. 

تعدادی از بازیکنانی که پیش‌تر از آنها به عنوان گزینه‌های اصلی این مربی انگلیس برای حضور در جام جهانی نام برده شده بود حالا دچار مصدومیت شدند و همین موضوع گمانه‌زنی درباره فهرست انتخابی این تیم را افزایش داده است. 

یکی از کسانی که نگرانی بسیاری درباره شرایط او در طول چند هفته اخیر وجود داشت، کایل واکر بود. این بازیکن اهمیت خاصی برای سه شیرها دارد چون می‌تواند به عنوان مدافع راست در دفاع چهارنفره یا مدافع میانی در دفاع سه نفره به میدان برود و این ویژگی مهمی برای ساوت‌گیت به حساب می‌آید. 

واکر از دیدار منچسترسیتی برابر منچستریونایتد که با پیروزی 3-6 شاگردان پپ گواردیولا در ابتدای ماه گذشته میلادی همراه بود به میدان نرفته و در طول این مدت در حال طی کردن روند درمانی بوده است تا بتواند خودش را برای بازگشت به میادین و خصوصا حضور در جام جهانی آماده کند. 

حالا روزنامه انگلیسی دیلی میل مدعی شده است که ساوت‌گیت قصد دارد ریسک بزرگی انجام دهد و با توجه به شرایط و میزان آمادگی این بازیکن، او را در فهرست تیمش برای جام جهانی 2022 قرار دهد. 

اولین بازی تیم ملی انگلیس در قطر برابر تیم ملی ایران و در اولین روز آغاز این رقابت‌ها خواهد بود.