گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا، با مشکلاتی جدی در آستانه جام جهانی 2022 قطر روبرو شده است.

بحران مصدومیت در آمریکا: کار سرمربی سخت شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آمریکا نزدیک به دو هفته دیگر باید در اولین دیدارش در گروه B رقابت‌های جام جهانی 2022 به مصاف تیم ملی ولز برود. 

این تیم که در این گروه با ایران و انگلیس نیز هم‌گروه است حالا با معضل جدی مصدومیت‌های متعدد بازیکنانش در فاصله کمی که تا شروع این مسابقات باقی مانده روبرو شده و این موضوع کار را برای سرمربی این تیم دشوار کرده است.

برهالتر باید فهرست نهایی 26 نفره بازیکنان مدنظرش برای حضور در قطر را تا روز چهارشنبه اعلام کند اما وضعیت سلامتی بازیکنان در چند روز اخیر باعث شده که کار برای او کمی پیچیده شود. 

سرمربی تیم ملی آمریکا در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:«ما در شرایط ایده‌آل خواهان حضور بازیکنان آماده‌ای هستیم که هر هفته 90 دقیقه بازی کرده باشند. فرصت زیادی برای آماده کردن بازیکنان وجود ندارد، بنابراین ما باید تمامی بازیکنان را تک به تک ارزیابی و نتیجه نهایی را اعلام کنیم.»

اخیرا لوکا ده لا توره، هافبک سلتاویگو، نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از ترکیب این تیم کنار رفت و وستون مک کنی از یوونتوس هم به خاطر مصدومیت حداقل 10 روز قادر به همراهی این تیم نیست، هرچند وضعیت او از توره بهتر به نظر می‌رسد. 

این در حالی است که مت ترنر، دروازه‌بان آرسنال، در سه بازی اخیر این تیم غایب بوده و کریس ریچاردز هم از اواخر آگوست در ترکیب کریستال پالاس به میدان نرفته است.